Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 861
For et par år siden 2014-2015 eksisterte det apper hvor man kunne betale en sum og deretter sende melding til et hvilket som helst nummer fra et hvilket som helst nummer.

Om en dermed visste nummeret til f.eks. sjefen til noen, ville man kunne sende dem en sint melding fra "sjefen" og de ville motta det i samme meldingslogg slik at det ville vært umulig å se at dette ikke faktisk var sendt fra han.

Har lyst å pranke en kompis ved å benytte meg av en tilsvarende tjeneste nå, men klarer ikke finne noe slikt. Alle tjenestene jeg nå har funnet kommer enten opp som "fakesms" på melding eller inkluderer en lenke på bunnen som sier at dette er en prank sms. Vet noen om en nettside/app hvor man kan få kun den rene tjenesten jeg beskrev ovenfor?
smsgang.com feks