Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2335
Jeg har bestilt en del i det siste, men kun 2 rusmidler som kommer i pulver. Det er Ketamin og Kokain.

Når det kommer til Ketaminen så er det snakk om en type som kalles S-Ketamin.

Jeg har fått noe pulver som er Gult/Oransje-aktig. Hva kan dette være? Ketamin eller Kokain?

Lurer også på hvordan forskjellen på Ketamin og S-Ketamin er når det kommer til opplevelsen det gir som rusmiddel?
Vanlig Ketamin gir meg angstdemping, jeg blir svært nummen i hele kroppen - Så mye at jeg nesten er ute av stand til å føle smerte og virkelighetsoppfatningen blir snudd helt på hodet. De 2 siste er hvorfor jeg elsker Ketamin.

Vil jeg få denne virkningen på S-Ketamin også? Visst ikke, hvordan blir det på S-Ketamin?
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
er jo ihvertfall lett å finne ut av om det er cola du kan bare ta litt under snusleppa sånn som snuten gjør i amerikanske filmer så kjenner du at du blir nummen eller "bedøvet" under leppa der du har påført det
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bedre om du legger ut bilde.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det gul/oransje pulveret litt oljete? Det høres for min del ut som DMT eller amfetamin. Har aldri hørt om hverken gul kokain eller ketamin.

Ketamin kommer i to former. S-ketamin er mer psykedelisk og R-ketamin er mer angstdempende og gir en sterkere body-high. Men overall vil nok rusen fra s-ketamin oppleves som sterkere.

Det er vanligst å få kjøpt racemic ketamin. Altså en blanding av R og S. Ofte med en større prosent S-ketamin. Siden du sitter på ren S-ketamin (som er min favoritt) så ville jeg anbefale deg å dosere litt mer forsiktig enn du vanligvis ville gjort. Men overall så er effektene ganske like
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det ikke sånn at denne brukeren kun venter 2 typer pulver som kommer i posten da denne brukeren har bestilt 2 rusmidler i pulver form altså cola og ketamin. jeg er ikke noe ketamin ekspert men jeg tror jeg aldri har sett gul cola
Spesielt lukten, smaken samt den lokalbedøvende følelsen man får av Kokain burde avsløre hvilket av stoffene det er.
Trådstarter
Det kan også ha vært DMT. Mener å huske i alle fall at jeg bestilte kanskje 2-3g med Kokain og 2g med S-Ketamin, alle fra forskjellige leverandøreer. Vi snakker om tilsammen 5 pakker - 1g i hver pakke.

Det jeg kan si er at jeg tar det oralt ved å slikke det opp fra håndflaten. Da kjenner jeg at det kan svi litt på tungen. Og jeg mener å huske at pulveret er litt tørt.
Ettter rundt 30 min så kjenner jeg på en angstdempende og berroligende effekt, men ingen psykedelisk effekt. Første gang tok jeg noe av det antar jeg det var mellom 300-400g. Så tok jeg kanskje 200g 1 time senere.
Resten tok jeg 2-3 timer senere etter å ha sovnet av den første og andre dosen. Tok første, andre og tredje dose også sammen med Oxy. Oxynoem og Oxycontin utskrevet av lege for smerter, altså. Kokainen og Ketaminen ble bestilt grunnet at fastlegen plutselig gir inntrykk av at han vil avslutte bruken utskriving av reseptene, til tross for at smertene ikke er blitt bedre og man ikke er nærmere en løsning (finne ut hvorfor jeg har smertene).

Jeg har fått 2 pakker til nå - 1 med det gule og en med hvitt, litt klumpete pulver. Det hvite ga meg mest hjertebank og et lite løft i humøret- Jeg ble i alle fall ikke søvning eller trøtt av det, men motsatt. Men jeg ble ikke bedøvet på leppene av det hvite, klumpete pulveret - Som jeg burde. Jeg ble det derimot av det gule pulveret.
Sist endret av Defending; 16. mai 2020 kl. 01:48.
R.i.p 23.04.2021
Du mener og huske at pulveret er lit tørt? Driver u og troller eller? Vis du sitter med disse greiene så vil du da vite om det er tørt eller ikke,ta bilde.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Bland det sammen, tror de kaller det Calvin Klein
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Du mener og huske at pulveret er lit tørt? Driver u og troller eller? Vis du sitter med disse greiene så vil du da vite om det er tørt eller ikke,ta bilde.
Vis hele sitatet...
Ja, og med det så mener jeg at smaken i seg selv virker tørr.
Akkurat som MDMA krystaller er mer salt, kvalmende og smelter så snart det havner i munnen så er Ketamin vanligvis mer søtt, men s\\amtidig litt som å svelge kanel dersom man putter i seg for mye uten å raskt skylle det ned med litt bilde.

Som tidligere nevnt så er jeg nå tom for dette gule//oransje pulveret.
Eneste jeg har igjen nå er erundt 6-700 mg med Kokain, 30 stk Gabapentin 600 mg, 5-6 Valium og nk
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja ut fra sånn du beskriver virkningen av hvert pulver så bør det vel ikke være så mye forvirring rundt hva som er hva?
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja ut fra sånn du beskriver virkningen av hvert pulver så bør det vel ikke være så mye forvirring rundt hva som er hva?
Vis hele sitatet...
Er nå sikker på at det hvite pulveret er Ketamin, Usikker på det gulle, Som jeg er tom for nå uansett.
R.i.p 23.04.2021
Amfetamin kan komme i gul form
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Amfetamin kan komme i gul form
Vis hele sitatet...
Ja, fikk med meg det da jeg googlet det.
Men da ville jeg ikke fått sove igår kveld. Og så er det det at jeg aldri har bestilt det da.
R.i.p 23.04.2021
Mulig selger ga deg feil produkt. Aldri hvert borte i kokain eller ketamin i andre farger en hvit
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har sett gulig kola
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Mulig selger ga deg feil produkt. Aldri hvert borte i kokain eller ketamin i andre farger en hvit
Vis hele sitatet...
Ja, mest sannsynlig det.
Skal ta kontakt med selger.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Defending Vis innlegg
Det kan også ha vært DMT. Mener å huske i alle fall at jeg bestilte kanskje 2-3g med Kokain og 2g med S-Ketamin, alle fra forskjellige leverandøreer. Vi snakker om tilsammen 5 pakker - 1g i hver pakke.

Det jeg kan si er at jeg tar det oralt ved å slikke det opp fra håndflaten. Da kjenner jeg at det kan svi litt på tungen. Og jeg mener å huske at pulveret er litt tørt.
Ettter rundt 30 min så kjenner jeg på en angstdempende og berroligende effekt, men ingen psykedelisk effekt. Første gang tok jeg noe av det antar jeg det var mellom 300-400g. Så tok jeg kanskje 200g 1 time senere.
Resten tok jeg 2-3 timer senere etter å ha sovnet av den første og andre dosen. Tok første, andre og tredje dose også sammen med Oxy. Oxynoem og Oxycontin utskrevet av lege for smerter, altså. Kokainen og Ketaminen ble bestilt grunnet at fastlegen plutselig gir inntrykk av at han vil avslutte bruken utskriving av reseptene, til tross for at smertene ikke er blitt bedre og man ikke er nærmere en løsning (finne ut hvorfor jeg har smertene).

Jeg har fått 2 pakker til nå - 1 med det gule og en med hvitt, litt klumpete pulver. Det hvite ga meg mest hjertebank og et lite løft i humøret- Jeg ble i alle fall ikke søvning eller trøtt av det, men motsatt. Men jeg ble ikke bedøvet på leppene av det hvite, klumpete pulveret - Som jeg burde. Jeg ble det derimot av det gule pulveret.
Vis hele sitatet...
Du sier det kan være DMT. Har du bestilt DMT? Hvis ikke, så synes ikke jeg at det er realistisk at en vendor bare sendte deg DMT istedenfor kokain/ketamin. DMT er tross alt en god del dyrere på DNM for tiden.

Pass på blandingen av ketamin og oxy, kan få pustestans.
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du sier det kan være DMT. Har du bestilt DMT? Hvis ikke, så synes ikke jeg at det er realistisk at en vendor bare sendte deg DMT istedenfor kokain/ketamin. DMT er tross alt en god del dyrere på DNM for tiden.

Pass på blandingen av ketamin og oxy, kan få pustestans.
Vis hele sitatet...
Mener å huske at jeg bestilte det. Tror det var på Det Nordiske Markedet, men er ikke sikker.

Ja, er fullstendig klar over at å blande dempende stoffer kan være farlig. Derfor er jeg ekstra forsiktig når jeg har tatt f.eks. Benzo eller et opioid/opiat på forhånd.
R.i.p 23.04.2021
Kan du beskrive åssen virkning/ form du fikk av dete gule pulveret?
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
DMT lukter ganske spesielt. Minner om svidd plastikk. Siden freebase DMT er basisk vil en liten dert på tunga svi ganske betraktelig.
Som oftest hvite eller gule krystaller.

Speed smaker bittert/surt og lukter som regel ganske kraftig av kjemikalier eller blomster/tøymykner. Finnes i alt fra hvitt til gult eller tilogmed rosa.

Kokain har ofte en bensinaktig odør. Dette er ikke til å ta feil av om man har gode varer. Gnir man litt god kola mellom fingrene skal det smelte og bli oljete.

Ketamin kommer som hvite krystaller. Gul Ketamin har jeg aldri sett. Ingen odør av betydning om det er oppbevart på riktig måte.