Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2830
Jeg føler at det fortsatt ikke er trygt å dukke opp på skolen (vgs)
Jeg har en far som har høyt blodtrykk og tidligere kreft, så jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre.

Hvis jeg går på skolen, så risikerer jeg å selv bli smittet og så smitte faren min, som kan bli veldig alvorlig, men hvis jeg IKKE går på skolen så består jeg jo ikke året. Hva kan jeg gjøre?
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Jeg tror skolen din kommer til å ha forståelse for situasjonen du er i. Send en mail til ledelsen ved skolen din, forklar situasjonen din og spør om det er en måte dere kan få gjennomført undervisningen på uten at du er fysisk tilstede. Hvis lærerne dine går med på det kan jo streaming av undervisning være et alternativ, en kamerat som tar notater for deg, powerpointet som blir lastet opp et cetera.

Om du så hadde måtte stille opp på skolen - hadde du klart å være produktiv i det hele tatt? Tenker saken kommer til å løse seg, og at skolen velger å se på elever individuelt etter kjølevannet under denne pandemien.
Trådstarter
18 1
Takk for svar, jeg skal ta å sende en mail på tirsdag
Elever i risikogruppen eller med familie i risikogruppen skal ikke tilbake til skolen, det har vært sagt eksplisitt.