Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3164
Hei!

Jeg holder på å utvikle en liten bot til et nettspill og kunne trengt en hjelpende hånd som kan endel språk. Hvilket språk ville egnet seg best for et tekstbasert nettspill?

Det dreier seg om å enten gå til bestemte adresser med ventetid på f.eks 2 minutter eller å navigere seg til sidene ved å klikke på bestemte koordinater på skjermen med samme ventetid. Spillet jeg jobber med bot til har captcha, men det er en omvei rundt den, så det vil ikke være noe stort problem.
Du holder på - men har egentlig ikke begynt i det hele tatt altså?

Uansett; hvilket enn språk du er mest komfortabel i. Java kan brukes, C#.NET kan brukes, Python kan brukes, AutoIT kan sikkert også brukes. Bare å velge.
Trådstarter
12 0
Har prøvd meg litt fram i AutoIT, men ønsker et program, ikke en kode som manuelt kjøres. Python har jeg også prøvd litt i, men problemet er at jeg har null kjennskap til Python, eneste kodespråkene jeg kan er PHP og C# (veldig basic C#).
du kan fint gjøre det med PHP og Curl. Du kan jo bruke det som en mulighet til å lære deg programmering ordentlig - smammen med kanskje Ruby eller Python.
Begynner tiden med NM-bottene på freak igjen a, tro?
Trådstarter
12 0
Haha, finnes omveier rundt dagens antibot, så jeg prøver å få satt i gang noe.
Trådstarter
12 0
Har nå fått til innlogging og første handling, sånn som det er nå logger den inn på den brukeren jeg satte den til i selve kildekoden, finnes det noen løsning for å få det man skriver inn i tekstboksene oppe på programmet til å fylles inn i "username" og "password"?

Lager boten i vb.
Hent ut verdien fra tekstboksene og mellomlagre disse i et array eller et par variabler?

Edit: Lenge siden jeg har rørt VB, men noe ala:

Kode

username = textBox1.Text
password = textBox2.Text
Sist endret av s1gh; 4. juli 2014 kl. 16:37.
Trådstarter
12 0
Fikk det til nå, fikk også fjernet alle error-meldingene som kommer opp ved å sette ScriptErrorsSuppressed = True.

Nå trenger jeg bare en måte for å få den til å utføre diverse handlinger så så ofte, i tillegg til å oppfatte når captcha kommer opp, slik at jeg kan få den til å gjøre det som skal til for å komme rundt captchaen.
Hvilket mafiaspill er det du lager bot til?

Jeg laget en bot til ett av spillene som bare poppet opp captchaen i ett vindu for brukerinput .. eller sendte den til en cracke server jeg satt opp for automatisk cracking. Fungerte ganske greit egentlig.

Jeg skrev den i java. Men du kan jo også se på f.eks perl og selenium?
Er det nordicmafia.org du sitter å progger til ?
Trådstarter
12 0
NordicMakten.
Sitat av fresHx Vis innlegg
Hvilket språk ville egnet seg best for et tekstbasert nettspill?
Vis hele sitatet...
Ruby, Python, og NodeJS er alle gode valg, gjerne i kombinasjon med en database( postgre? eller mariadb? )
Sist endret av nudo; 12. juli 2014 kl. 03:27.