Sitat av
Bønneteppe
Hvis du fortsetter å holde rusfri til du har tatt lappen så bør det gå bra. Du må nok pisse stund, men når det er overstått så bør det ikke være flere hinder for at du kan ta førerkortet. Vanlig praksis er vel å vise rene prøver i 6 måneder ish, varierer sikkert fra lege til lege.
Greia er at jeg har penger nå, og greia hos meg er at om jeg ikke tar sjansene til å bruke pengene på fornuftige ting, ender det som regel opp med at plutselig blir det utgifter i en eller annen form som spiser opp pengene. Dette er arv jeg har fått, som jeg hadde tenkt å bruke på lappen så fort som mulig nettopp slik at andre utgifter ikke kom i veien. Om jeg legger av pengene, så kommer det garantert til å skje ting som gjør at jeg må bruke av de, for det er omtrent «story of my life» med meg. Har vært andre ganger jeg har hatt penger, så har hunden blitt syk, eller så har plutselig familiemedlemmer blitt syke slik at jeg har måtte brukt pengene på reise. Er livredd for st det plutselig kommer utgifter som gjør at jeg må bruke pengene på andre ting enn lappen. Og da får jeg aldri mulighet til å ta lappen igjen, hvertfall ikke på mange, mange år.
Sitat av
meaculpaUIO
Du kan få Massivt med problemer mens denne diagnosen håndteres som aktiv
Som hva annet?
Sitat av
IneartheDx
Svaret er enkelt. Staten vil ikke ha ""hasjavhengige"" på veien.
Man kan miste lappen/forhindre å ta den av mindre ting enn hasj.
Sjeldent det lønner seg å være 100% åpen. :/
Kjenner jeg er litt bitter. Alle rundt meg sa til meg at jeg måtte være 100% ærlig og at det lønte seg, så da tok jeg ordet deres på det.
Vet det høres idiotisk ut, men noen ganger føles det ut som jeg har en forbannelse over meg har som sagt vært flere ganget tidligere hvor jeg har hatt penger, så, vipps: utgifter som sluker pengene.
Sist endret av Idek13378; 9. april 2024 kl. 16:07.
Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.