Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1196
Det er noen som spør når nFF e-zine #002 kommer ut. Vell.. Jeg vet ikke. Det jeg vet er at det blir gitt ut når det er kommet inn nokk artikkler. Okay.. Hvor mange artikkler er det så langt. Svar: 3.. Hvem har skrevet artikklene. Svar: Scha.

Jeg synes det er dårlig at ikke flere hjelper til.

Scha
Jeg skrev en 'artikkel' før sommerferien om hvordan å spille brente spill på PS2 uten å måtte chippe maskinen, men den ble bare borte i vif forumet ... Feel free til å bruke den.
Thanks.. I probably will...

Scha
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Scha: Sjekk pm.
får vel sette meg ned og skrive et par artikler om et eller annet..
hvor kan man skaffe nr 1 da?
Mye skrivefeil i første utgaven forresten, kanskje et medlem med habile norsk (og engelsk) kunnskaper kunne tatt på seg oppgaven å gå igjennom zinet for skrivefeil.
Jeg kan godt gjøre det, hvis dere gir meg en "Prøver-å-imponere"-award
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s
Mye skrivefeil i første utgaven forresten, kanskje et medlem med habile norsk (og engelsk) kunnskaper kunne tatt på seg oppgaven å gå igjennom zinet for skrivefeil.
Vis hele sitatet...
Synes det er fett med de skrivefeilene, jeg.. blir så mye mere 'undergrunn' lissom.. feks se på sida til han fyrn som det var intervju med i VG som banka pedofile etc mot betaling..
hvis noen har skills innen "screen" (UNIX relatert for de som ikke vet det) så hadde jeg hatt lyst å lese den... aldri forstått meg på screen....
King of Spooning
Acidous's Avatar
Eg kan sikkert bidra med nokre artiklar(på bokmål seff bare for å væra litt snill med dere som ikkje kan eit ord nynorsk).
Har skrevet ein god del, mangle bare å oversetta dei til norsk
Hei Acidous. Ikkje oversett dei til bokmål, klarar dei ikkje å lese nynorsken din så kan dei vere utan informasjonen du kjem med.

Stå på!
Skriv en artikkel om nynorsk og gjør mange nerder en stor tjeneste. Vinkle inn på hvordan vi lett skal klare å skrive nynorsk stiler. Blir kanskje feil å si "vi" da jeg ikke lenger trenger å skrive nynorsk, muaghahgha :P
Selvfølgelig er det ingen krav om og skrive bokmål... Selv er jeg veldig lite begeistret for nynorsk (henger igjen fra nynorsk timer på skolen), men jeg mener at det går ikke ant og diskriminere ett språk, bare fordi man ikke liker det (, personer med ukorrekt antall kromosoner derrimot). Uansett.. Skriv dialekt. Jeg synes artikler skrevet på dialekt har et mer personlig preg over seg.

Scha
Vil berre minne om at nynorsk ikkje er dialekt. Det er eit skriftspråk. Dei fleste snakkar ikkje nynorsk - dei skriv det.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Nynorsk er vel en 'målform'
På lik linje med bokmål.