Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1067
Heisann!Jeg er nå fortiden en amatør Rapper/Rnb Sanger og jobber med saken,jeg har ikke noen som mixer eller no for meg,men det er egentlig best,fordi jeg vet best selv hva og hvilke beats osv jeg vil ha for og få d som jeg vil..Men en ting jeg ikke vet er om det finnes noe bra progs på til data(windows xp) som jeg kan bruke nå vertfal til og lage beats/hele sanger med som jeg kan bruke....Det bør helst være litt enkelt,ikke for jævlig avansert,fordi da kommer det vell aldri noen beats uttav d....

Noen som kjenner noen sånne programmer?har prøvd dance Ejay og fruity loops....Dance Ejay suger og fruity loops er for mye og sette seg inn i tror jeg,fikk ikke skikkelig til........

Takk for hjelpen,(de som poster svar)
Magik music maker?
tror neppe du kommer noe langt med beats laget i e-jay... men, prøv frutty loops en gang til, les litt, skal se at det blir noe bra uttav det. bare pm meg hvis du skal ha det
Om du ikke fikk til fruity loops med en gang så er du normal, bruk litt tid og lær deg program før du avskriver dem som for vansklige. Jeg liker Reason som nettopp kom ut i 2.0 version. Du finner det ganske lett om du leter. Til beats bør du gå til innkjøp av utstyr om du skal gjøre alvor av sakene. Sampler osv. Disse koster en del penger.
Har fruityloops på zip på maskina,og ja,jeg gidder ikke ejay...D blir d aldri nokka ut av....Har fått til fruity loops og lagd noe osv...ikke no prob d...men fikk ikke til og lage nokka skikkelig liksom....Hørt om acid max,er det noe?
Rappar du på norsk? Hugs at ein må freiste å bevare bygdekulturen!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar