Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 676
Hva synes dere om denne:

http://www.acidized.partyblitz.net/r...ce_(vocal).mp3 ?

Det er min kjære storesøster på 22 som synger og selv stod jeg for musikken
Sist endret av rcW; 31. mars 2003 kl. 00:20.
var ikke så galen den nei, men jeg er ikke den beste personen til å dømme slik musikk ettersom det ikke er helt min type smak av musikk.
Eg synast den var flott. Kunne passa fint inn som bakgrunnsmusikk på ein minimalistisk kafe. Den fyrste halvdelen likte eg best, då var det minst vokal. Vokalen var ikkje så veldig rein.
rcW
rcW's Avatar
Trådstarter
Ja, vokalene skal synges inn på nytt, de... dette er kun en liten demo, vettu
Jau, det verkar lovande. Bra jobba. Kva utstyr har du brukt?
rcW
rcW's Avatar
Trådstarter
Fruity Loops 3.5 og Goldwave Enkelt og greit... har en ræva PC, så jeg får ikke gjort så mye mer med låta..
▼ ... noen uker senere ... ▼
likte ikke vokalen.. høres ut som hun presser stemmen formye. og den passer ikke inn i melodien.. syns jeg da.

men sett bort fra vokalen ser det ut som om det kan bli en grei chilla låt.. den virker en smule datalagd enda.. sitter på skolen og skriver dette, så jeg kan ikke trekke helt konkrete punkter i låta uten å høre på den direkte, men den er verdt å jobbe videre på.. sleng inn noen psychedeliske lyder litt omkring.. det skaper mer variasjon og får låta til å virke litt mer profflagd.. hm.. skriver kanskje mer senere når jeg hører låta.. men dette er kommentarene fra meg nuh
rcW
rcW's Avatar
Trådstarter
Fint dere melder tilbake. Vokalene skal synges inn på nytt, hun kunne ikke synge skikkelig ut fordi jeg kun har en rÆva PC-mic. Men jeg skal kjøpe meg en skikkelig feit mic, så hun kan ta av litt