Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1117
skal he særmene om ingvar ambjørsen, og ville gjerne likt å hatt litt hjelp fra noen. har lest to bøker, hvite niggere og utsikt itl paradis(den første i elling-trilogien). Er det noen som har hatt om han før og gjerne vil hjelpe meg litt?
Ingvar Ambj0rnsen er sikkert den personen det er skrevet flest saeremner om i Norge. Ergo er det han det er lettest aa finne andre saeremner og oppgaver om, s0k litt rundt, du finner flust.
uten at jeg skal si noe sikkert finner du helt sikkert noe på f.eks propaganda.net.. selvom det sikkert er sia som litt smarte lærere sjekker først. ;P men seriøst, ambjørnsen er jo -lett- å skrive om. ;>
Skrev litt om den på no norskfremføring jeg og resten av en gruppe når vi hadde om 80 tallet i norsk litteraturhistorie.. Det enkleste av hele den delen var å finne om ingvar ambjørnsen! Har forresten lest hvite niggere jeg å.. Den siste revejakta og alle pelle og proffen bøkene. Han er en sinnsykt god forfatter. Tror joeg skal rote gjennom bibloteket på skolen i morra og "låne" noen av bøkene hans jeg ikke har lest! Noen som har noen bra anbefalinger el? Tror jeg skal "låne" 23-salen, som var debutboka hans..
Anngående propaganda.net så er siden nede for øyeblikket og har vært det i noen uker nå.
"låne"? Stjeler du bøker på biblioteket? Stå på!