Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  92 7343
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av MaLbOlGiA


Fordi at Iblis betyr satan eller fordi at det ville vært tabu å bruke det navnet i Islam?
Vis hele sitatet...
Vel det for det første at det betydde Satan, men når du sier det at det var tabu å bruke det i Islam, så selvfølgelig trekker det opp også.
duxo baby!
liker enkle nicks, som kan skrives overalt uten å kunne masse ascii art.
nick slik som [^BeAsT^] o.l er klumpete. digger nicks med ikke alt for mye casemixing (nIcHOtiN), masse rare tegn ([^Nich~~otin^]) og inbilske (nichotin_er_kulest)
.
Mitt er ihvertfall ikke orginalt =)
Digger Ond^Sofa og Phun Q
so far blir det blitzer og isblis for meg, er ny her så kjenner 30% av folka så mangt

jeg_ed_har_mange_meninger.

jeg_eier_deg
jeg_er_deilig
jeg_er_dum
jeg_er_digg
jeg_er_døsig
jeg_er_osv osv

opprinnelig nick laga på ba-snakk i 1994 tiden eller.no, vel brukt i allt som cs, sc, diablo, diablo 2, irc, og alle forumer

*cheer*
I Islam forklarer man ondskapen med at Iblis, al-Shaitan, nektet å knele for Adam på Allahs befaling. Iblis ble derfor vist bort fra paradiset, og Gud sier han skal få leve til dommens dag. Djevelen lover at han i den tiden skal føre alle mennesker galt av sted.

når det gjelder nicks går alt an utenom fjortisnickene som ble nevnt her tidligere...
Opprinnelig postet av Grim
I Islam forklarer man ondskapen med at Iblis, al-Shaitan, nektet å knele for Adam på Allahs befaling. Iblis ble derfor vist bort fra paradiset, og Gud sier han skal få leve til dommens dag. Djevelen lover at han i den tiden skal føre alle mennesker galt av sted.
Vis hele sitatet...
Jeg vil bare takke for denne lille oppklaringen, om man vil kalle dette det. Alltid like hyggelig for meg å lese om slike må morrosaker.

Jeg synst btw forsatt at nso er best, men irriterer meg over alle de menneskene som overså posten min der jeg skrev hva nso betydde. Sånnt er liksom dumt.
Nei asså, ikke noe tvil i om at Onkel Sjokolade er nFF's beste nick..
No doubt!

Men egentlig liker jeg Zalderach og nso best.
Zalderach fordi det bare låter bra, og nso fordi det er så genialt enklet.
min stemme går til den onde sofaen..
Mine personlige favoritter må jo være:

mongob0ffel og Ond^Sofa
Siden det ikker er lov å stemme på seg selv ;

xaff og sp3q, men etter å ha hørt historien om iblis (den islamske) så er han og med på lista

Men vinneren; Digital Hybrid
Jeg og stemmer for Digital Hybrid.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Nichotin
liker enkle nicks, som kan skrives overalt uten å kunne masse ascii art.
nick slik som [^BeAsT^] o.l er klumpete. digger nicks med ikke alt for mye casemixing (nIcHOtiN), masse rare tegn ([^Nich~~otin^]) og inbilske (nichotin_er_kulest)
.
Vis hele sitatet...
Må si meg enig der ja Nichotin. Men Ond^Sofa er helt greit. Det navnet er faen meg helt rått!

Må si jeg liker Onkel Sjokolade litt å.
MatPakkis er det all-time beste nicket
manjakken er ganske tøft da=)

liker litt unisex nick jeg...hva folk syns om deg skal ikke være kjønnsbasert...
sofa og den digitale hybriden; klare nick jeg husker
Zar0niX er også på den listen...

meitemark
ingen som liker "ozon" her?.. aaaaww. :P
Opprinnelig postet av DJ ozon
ingen som liker "ozon" her?.. aaaaww. :P
Vis hele sitatet...
nope kjedelig intetsigende navn... o3, en dødelig gass, populær i de høyere lag, men nede på bakken lukter den bare tørt og kjeldelig...

<hum, kommer denne hyperaktiviteten av de 7 kaffekoppene eller av de 20k i studielån...>

mm
Onkel Sjokolade høres pedofilt ut..

Onkel Lokkemann.. 'kom å få sjokolade unger, jeg er ikke farlig'
Opprinnelig postet av Angry Clown
Må si jeg liker Onkel Sjokolade litt å.
Vis hele sitatet...
Eyh! Takk for nominasjonen! Eg vil i tillegg takke mine foreldre som har støtta meg, samt plateselskapet og manageren min.

Eg kunne ikkje klart dette utan dykk.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
ok, nå har jeg slettet ca 10 poster i denne tråden. prøv å hold det noenlunde on topic, folkens.
Opprinnelig postet av meitemark

nope kjedelig intetsigende navn... o3, en dødelig gass, populær i de høyere lag, men nede på bakken lukter den bare tørt og kjeldelig...

<hum, kommer denne hyperaktiviteten av de 7 kaffekoppene eller av de 20k i studielån...>

mm
Vis hele sitatet...

det var det jeg tenkte
Opprinnelig postet av MaLbOlGiA


Jeg vil bare takke for denne lille oppklaringen, om man vil kalle dette det. Alltid like hyggelig for meg å lese om slike må morrosaker.

Jeg synst btw forsatt at nso er best, men irriterer meg over alle de menneskene som overså posten min der jeg skrev hva nso betydde. Sånnt er liksom dumt.
Vis hele sitatet...
nso nicket blir bare bedre etter å ha sett insomnia - det er faktisk en bra film...
liker Dan Banan jeg
om nicket mitt er fjortis eller ikke så orker jeg ikke skifte heller. etter 7-8 års bruk er det ikke lett...
Better than thou.
Opprinnelig postet av Frohike
MatPakkis er det all-time beste nicket
Vis hele sitatet...
Det er det faenikke og det veitu jævelig godt! MatPakkis er/var forøvrig den største idioten på EFNet.
no offence Carlo menne, det er nick vi diskuterer, ikke enkeltpersoner.

Forøvrig syns jeg matpakkis nicket er litt festlig.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Det skal je være enig i Dj ozon.

Ser at noen folk her liker DanBanan. Jeg synes ikke det er et så bra nick, det er for orginalt, og jeg synes ikke nick som rimer er så bra.
er DanBanan for orginalt? alle som heter dan har jo en eller anne gang brukt det. heller danKatamaran isåfall.. alt er jo mer orginalt
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Navn som rimer på hverandre er for orginalt.

Hvis mitt navn hadde vært f.eks Stian ville jeg hatt et nick som var StianPian eller noe sånt.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
AngryClown: Du mener vel at de er uorginale?
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Ja, kan godt hende det. er litt vansklig å forklare.
Opprinnelig postet av Angry Clown
Det skal je være enig i Dj ozon.

Ser at noen folk her liker DanBanan. Jeg synes ikke det er et så bra nick, det er for orginalt, og jeg synes ikke nick som rimer er så bra.
Vis hele sitatet...
DanBanan er vel ikke så orginalt?

Skulle jeg hatt et orginalt nick kunne jeg like godt ha kalt meg "Windows Media Player 6.4"..
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Det jeg mener er at folk som heter Dan kanskje kaller seg DanBanan er alt for opplagt.
Angry Clown: Da mener du altså at Dan Banan er uorginalt.
Flott! Da var saken oppklart!
Jeg tror forøvrig ikke at det finst så veldig mange "orginale" nick her da bortsett fra endel av de nicka som er blitt rammsa opp her som et av de orginale og tøffe nickene.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Hva synes dere om nicket mitt? Elendig ikke sant?
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Nja.. vet ikke helt. Jeg hadde likt Sint Klovn bedre, eller Arg Hoffnarr.
ja. det suger.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
zyrtec stemmer for Onkel Sjokolade
hmmf.. og da måtte noen gå over streken ja..

*closed*
det var ikke meg iallfall
at det går ann! heh..