Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3405
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mennersker over hele verden begynner of få opp øynene for sopp og andre psychedelika av forskjellige grunner.
Jeg "så/hørte" først om det på et show(Netflix) med C.Handler der hun og noen venner dro til Peru og drakk Ayahuasca. Pga av depresjon virket dette veldig interessant for meg. Det ga meg håp!
Jeg leste alt jeg kom over og bestemte meg for og reise og på retreat. Det ble en veldig viktig opplevelse for meg.
Større en hva jeg kunne forestilt meg. Det er kanskje den eneste opplevelsen i livet som har knust forventningene mine i positiv forstand.

Det er jo et "rusmiddel". Men for folk som har opplevd psykedelika(dyp reise) så er det jo noe helt annet enn rusmidler man bruker for og flykte.

Psychedelika er mer og mer i media og populær kulturen. Så flere og flere blir interessert og leser seg opp.
Men da bare i psychedelika og dens medisinske potensiale.

Burde de da ligge i samme kategori som alle andre ulovlige rusmiddler?
"rus på legemidler" har eget underforum.
Da tenker jeg det kunne være rett med et eget underforum for psychedelika?

Hva tenker dere?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Nei, jeg ser ingen grunn til å dele rusmidler inn i enda mer spesifikke kategorier.

Jeg hadde mine tvil da brukere foreslo forrige tillegg av underforum, som var "Dyrking".
Flere brukere var veldig entusiastiske, det ble lovet mye aktivitet og at dette skulle bidra mye til innholdet på freak. Nå er det en særdeles død del av forumet , den lille aktiviteten som var der var heller ikke imponerende.

Freak har ikke som mål å omfavne alt eller definere underforum så spesifikt, det gjør bare nettstedet mer forkludret.

Edit: Enda en ting: hvorfor følte du at du måtte poste dette med anonym funksjonen? Den er egentlig ment for å skjule brukernavn om man har noe pinlig eller særdeles uortodoks å diskutere, som man helst ikke vil at andre brukere skal forbinde med ditt brukernavn.
Sist endret av Dodecha; 25. desember 2020 kl. 23:13.