Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 767
Jeg ønsker å teste vape juice for innhold.
Jeg er generelt fornøyd med produktet men highen varer noe kortere en vanlig selv om den er potent.

Selger sier at det er laget fra destilat og en blanding av VG/PG.

Finnes det lab i Norge eller Europa som tar i mot dette? Bør jeg urolig for at det kan inneholde noe annet?
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Highen varer kortere enn vanlig hva?
Destillat av hva?
Hva er VG/PG?
Har du noen grunn til å stole på at det selger sier stemmer? Det er jo penger involvert
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Highen varer kortere enn vanlig hva?
Destillat av hva?
Hva er VG/PG?
Har du noen grunn til å stole på at det selger sier stemmer? Det er jo penger involvert
Vis hele sitatet...
Han mener at rusen varer kortere enn hva han er vant med fra tilsvarende produkter.
Destilat av cannabis antar jeg.
PG er propylenglykol og VG står for "vegatable glycerin" som heter glyserol på Norsk.
Sist endret av TrippyKing; 21. juni 2020 kl. 17:04.
Anonym bruker
"Fortvilet Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet desverre ikke om noe tilbud for å teste innhold.
Vape juice/cartridges er veldig populært, enkelt og forfalske, dette betyr nødvendigvis ikke at det er noe farlig i de hjemmelagde-knockoff vapene.
Men, du sier rusen er kortvarig som er ett dårlig tegn. Dette kan være falsk olje(olje lagd av hemp eller andre planter) tilsatt syntetiske cannabinoider eller andre RC eller lignende.
energycontrol-international.org
At rusen er kortvarig kan å være pga for tidlig høsting. Mine buds ble høsta for tidlig og ga en kort rus, men ganske sterk. Vet du snakker om juice nå, men må vell være noenlunde det samme?
pamparius's Avatar
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
At rusen er kortvarig kan å være pga for tidlig høsting. Mine buds ble høsta for tidlig og ga en kort rus, men ganske sterk. Vet du snakker om juice nå, men må vell være noenlunde det samme?
Vis hele sitatet...
Ja, synes rusen en god og potent men dropper noe raskt.
Ellers ligner det på vanlig THC rus.

Må jo finnes noen i Norge som er villig til å teste dette for meg mot betaling?

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
energycontrol-international.org
Vis hele sitatet...
Sendt de mail

https://www.reddit.com/r/noids/comme..._cannabinoids/

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Highen varer kortere enn vanlig hva?
Destillat av hva?
Hva er VG/PG?
Har du noen grunn til å stole på at det selger sier stemmer? Det er jo penger involvert
Vis hele sitatet...
Selger sier at det er destilat av THC.
Kortere en god pot.
VG/PG er plain E-juice.
Hvis selger lyver vil han få problemer da han lever på et godt rykte.

Blir bare bekymret, har lest noen skrekkhistorier. Se gjerne reddit posten.
Sist endret av pamparius; 22. juni 2020 kl. 13:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.