Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2470
Hva er beste måten og oppnå rus på kodein pillene jeg fikk her om sagen? Har 500 mg tilsammen, 25mg x 20.
Tar ikke sprøyter og liker ting opp i nesen og.
Hvor stor dose ?
Hvilken effekt får jeg?
Cirka gateprisen på disse?
Hva slags piller er det det du har? Jeg kan ikke tenke meg at det vil fungere bedre å sniffe kodein enn å ta de oralt.
Klem fra Betty
Jeg kjenner ikke til noen preparater under navnet Ketsmin, det gjør heller ikke google. Bomma du på 'a' og mente ketamin? Isåfall er det noe helt annet en kodein. Dersom du har noe helt annerledes, og faktisk har kodeinpiller ville jeg spist 3 piller og sett. Du bør også ta en titt på paracetamolinnholdet som gjerne kommer med kodeintabletter.
Du burde kanskje gå dypt inn i deg selv å finne ut hvorfor du ruser deg. Fra spørsmål om å droppe 450 ugg LSD på institusjon, til nå pillerus på kodein?
Du er 16 år, ung pjokk. Fortsetter du med denne nysgjerrigheten kommer det ikke til å ende bra.
Sist endret av snickersogtwist; 4. desember 2016 kl. 22:52.
Altså, sier meg enig med Relevant og snickersogtwist her. Om du har så lite kunnskap om de stoffene du tar at du ikke vet navnet på dem engang så synes jeg du burde se litt på deg selv å heller bruke tiden din på noe bedre. Dette var faktisk en liten moralpreik, men jeg synes det bare er på sin plass etter hva du har postet her inne i det siste. Skal du ruse deg på noe så kjøp noe grønt så vet du ihvertall hva du inntar. Er ingenting stygt ment med det jeg sier her, ikke ta det på en dårlig måte. Alle her inne vil bare ditt beste.
Sist endret av slappegodt; 4. desember 2016 kl. 23:32.
Eller gjør en innsats nå, og legg et godt grunnlag med skole, så kan eksperimenteringen vente noen år. Pleier ikke moralisere, men etter den LSD tråden din så føler jeg jeg må. Ta det rolig kompis