Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 6336
Noen som kan dele sin erfaring eller kunnskap om Remeron, Truxal og Zonat - mine nye erveringer?



alle disse nye navnene, virkestoffene som kommer, er det bare nye skjulte varianter av preps som har blitt solgt illegalt og brukt til selvmedisinering?

Feks serquel \ quetiapin forteller i pakningsvedlegget at man på en screening kan få utslag på metadon samt tricykliske antidepressiva.

Og legen min sier at xanor og rivotril er andre varianter \ det samme som valium.
Xanor, Rivotril, og Valium er alle benzo - men de varierer litt i styrke etc.

Jeg har brukt Truxal i ti år så har en del erfaring med dem. Det er ikke noe du blir avhengig av og heller ikke noe å ruse seg på. Man blir bare sykt sløv, tungpustet, og søvnig.
Fikk Zonat som alternativ til Stilnoct så jeg kunne beholde førerkortet, veldig ny medisin, inneholder antihistamin(type allergi medisin), sliter veldig med innsovning på de, men sover godt.
Irritert over det nye lovverket som kom.
Føler at alle c preparater i den kategorien får meg til å miste megselv. Bli en vandrende zombie... Men de er greie å ha i krisesituasjoner.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Har nettopp prøvd Zonat for første og siste gang. Hjalp ikke i det hele tatt. Resten av pillene pælma jeg i dass.
Kan man ikke beholde førerkortet selv om man bruker Stilnocht, så lenge man holder seg innenfor en tablett i døgnet, og lar det gå minst 8 timer fra man tar tabletten til man skal kjøre?
Sist endret av Day Tripper; 8. mars 2018 kl. 01:36.