Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1798
Tenkte og lage space kakes eller skækkao ikveld:

Vi er 7 stykker, har 6 gram hasj.
Er det nok for en brownie? (kjøper pose på butikken)
Vil det muligens lønne seg og heller lage skækkao? Vi vil gjerne bli litt mer høye enn ved røyking av joint.

Noen som kan i enkle steg forklare kakeprossesen?
Sist endret av snickersogtwist; 17. januar 2014 kl. 17:56.
Usikker på om det ene funker bedre enn det andre, men hvis du lager brownies er det ikke værre enn å følge oppskriften på posen(Tror du mener Toro? Funker nok med andre og så lenge de inneholder smør). Det eneste forskjellen er at når du smelter margarinet som skal i deigen, så legger du oppi hasjen(Lurt å dele opp, da går det fortere) og venter til den har løst seg opp med smøret, det skal bli en brunaktig væske.
Sitat av Slafs Vis innlegg
Den store cannabiskokeboken -> http://freak.no/forum/showthread.php?t=154729
Vis hele sitatet...
Har lest endel her, bare mengden jeg er usikker på siden vi er såpass mange.
Brownies. (Titegn)
Jeg ville gått for brownies, 6 g er helt passe til en toro mix. Så lenge du blander det ordentlig med smøret blir 7 personer bra fjerne av det, avhengi av hvor bra saker det er og hvor innrøyka dere er da
Ser du lurte på hvordan man lager kake. Du smelter smøret på lav varme. Så blander du sakene oppi (rør ofte og pass på at det ikke svir seg). Er det brunt ville jeg latt det varme seg i smøret i en 15 minutters tid, eller til du ser at alle klumpene har blandet seg ut og du sitter igjen med brunt smør. Bruker du grønt er det greit og bruke litt lengre tid, jeg pleier og bruke rundt 30 min. Så kan du egentlig sile smøre så du ikke får med plante restene, men jeg pleier å ta med alt da jeg ikke vil miste noe virkestoff og det bare smaker litt funk

Så er det bare og følge oppskriften og blande smøret med resten av toromixen

Ps: pass på at smøret ikke koker når du holder på
VIKTIG: fordamper til gass ved rundt 150°-200° Celcius.
Hold deg under!

Annet enn det, er det ikke relevant om du lager brownies eller skakkao. Ville gått for skakkako da dette er mer en "onehitter" enn en hel brownie.
Rusrapport:

Kjøpte inn 7 gram på 7 pers.

Hasjen smuldret vi opp fint med en osteraspe. Brukte vanlig toro brownie pose fra butikken. Var forsiktig med smøret og brukte tid på og få blandet inn hasjen. Selve kaken satt vi ovnen på 80C. Her sto den en time før vi økte varmen til 140C i et par minutter. Den fikk så stå en halvtime i kjøleskapet.

Spiste kake med is som tilbehør. Kaken smakte greit, hasjen føltes nesten bare ut som ekstra krydder. Rusen kom sakte men sikkert etter 45 minutter. plutselig sa det PANG.. Hele kroppen ble gelee. Armene mine og kroppen min ble om til minatyrform og det var helt syykt. Synet ble veldig uskarpt og det vanskelig og spille playstation. Kroppen gikk fra veldig tung til veldig lett på få sekunder. Alt i alt, jævlig gøy. Hadde store forventninger og det slo an.