Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1091
Heisann hupp!

nettopp vært i noe bråk, og lurer på deres synespunkter.
Jeg ba en person komme opp hit, siden hu tydligvis hadde noen problemer med meg. altså, jeg provoserte henne.

Og så dumme som de er, kom de opp hit, på min eiendom(dama måtte jo så klart ha med seg backup), og det gikk muntlig hardt for seg, jeg ventet på slaget fra hennes side, noe som jeg fikk. og jeg dro henne opp mot veggen, hvor hun ba meg om å slå henne. noe som jeg også gjorde, iogmed jeg følte jeg hadde rett til det siden hun tok det første slaget. etter dette dro de tre som var innvolvert.


Jeg føler meg sånn ca safe, i og med jeg ikke tok det første slaget, og at hun var på min eiendom. jeg har flere vitner på hva som skjedde.

men jeg provoserte henne til å komme, jg provoserte henne til å ta slaget.

det jeg lurer på er hvem kan få skylden for dette?
Sist endret av lusnuse; 19. mars 2011 kl. 02:53.
Kommer noen til å anmelde hendelsen da?
først provoserer du, så slår du en jente? Tøff gutt?
lusnuse's Avatar
Trådstarter
kjærringa trua med det, så jeg var der til føre henne og ringte til polisen og forklarte saken.
Dette gjorde jeg fordi jeg følte det var greit å legge sin side av historien ut, gjerne før snuppa var
å annmeldte det. Altså for min del, jeg vet eg provoserte det til grenser og jeg gidder ikke politi innblanding, tror jeg.
ikke noe problem med å få seg en på nesa, går over uansett.

men det med å provosere til bråk? noen regler mot det?

Sitat av pamparius Vis innlegg
først provoserer du, så slår du en jente? Tøff gutt?
Vis hele sitatet...
Kjempe tøff gutt vet du..... eller jente?
Ingen lov mot provokasjon. Finnes ingen gyldig grunn til å slå bortsett fra i selvforsvar. Tror nok du kan ta det helt med ro
Ingen lov mot provokasjon? Nei greit ingen lov men se denne saken: http://www.domstol.no/upload/HRET/sa...ymisert%29.pdf

Provokasjon kommer tiltalte til gode. Så er det bare spørsmål hva som foregikk i munnhuggeriet. Trusler om bank feks eller andre ting som er ment og enten provosere eller framkalle alvorlig frykt vil ikke komme henne/han til gode her. Tvert imot
Her er det relevant å se på straffelovens § 228, 3. ledd: Er en Legemsfornærmelse gjengjældt med en Legemsfornærmelse, eller er ved en saadan en forudgaaende Legemsfornærmelse eller Ærekrænkelse gjengjældt, kan den lades straffri.

Med andre ord, kan man her si at partnene har vært "like gode" og legge saken død. Jeg tror ikke TS skal bekymre seg for mye.
Sitat av lusnuse Vis innlegg
Heisann hupp!

nettopp vært i noe bråk, og lurer på deres synespunkter.
Jeg ba en person komme opp hit, siden hu tydligvis hadde noen problemer med meg. altså, jeg provoserte henne.

Og så dumme som de er, kom de opp hit, på min eiendom(dama måtte jo så klart ha med seg backup), og det gikk muntlig hardt for seg, jeg ventet på slaget fra hennes side, noe som jeg fikk. og jeg dro henne opp mot veggen, hvor hun ba meg om å slå henne. noe som jeg også gjorde, iogmed jeg følte jeg hadde rett til det siden hun tok det første slaget. etter dette dro de tre som var innvolvert.


Jeg føler meg sånn ca safe, i og med jeg ikke tok det første slaget, og at hun var på min eiendom. jeg har flere vitner på hva som skjedde.

men jeg provoserte henne til å komme, jg provoserte henne til å ta slaget.

det jeg lurer på er hvem kan få skylden for dette?
Vis hele sitatet...
Alltid like morsomt å lese bråk-hvem-får-skylden-tråder postet sent natt til lørdag og søndag