Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4042
420 all the time
Hash cat's Avatar
Tenker å lage en ejuice både fordi det er økonomisk og jeg vil ikke at coilsa mine skal gunke seg opp.

Alle produkter kjøpes fra nosmoke.no

- Kjøper base (70/30)
- 50ml sprøyte
- Essens (konsentrat)

Spørsmålet mitt er, hvilke smaks essens fra nosmoke har lite til null sweetner.
Itillegg lurer jeg på om framgangs måten min fungerer:

Har 500ml ferdig blanda 70/30 base. Måler opp og tar ut 230ml fra basen, sånn at jeg sitter igjen med 270ml (spørs jo på hvor sterk smaken på essensen er, men tokk sånn ca 30ml) . Heller oppi essens, shaker, lar sitte i 7-10 dager. Da sitter jeg igjen med 300ml gunk free juice til en ok penge. Er dette korrekt?

Evt hva med denne essensen?: https://www.nosmoke.no/empire-brew-m...0ml-aroma.html

Noen som har experience med å vape base uten smak (mtp at jeg sitter igjen 230ml uten smak etter blanda)
Sist endret av Hash cat; 20. mai 2020 kl. 09:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vil tro den aromaen der er ganske så søt.
Det meste med smak av frukt, godteri, brus osv har nok en del sødme i seg uten at jeg skal si det 100% sikkert.
Vil tro det eventuelt er bedre å finne organisk aroma eller kanskje lage den selv.

Jeg er ingen ekspert på område, så sikkert noen som kan komme med noe bedre forslag osv til deg.
420 all the time
Hash cat's Avatar
Trådstarter
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Vil tro den aromaen der er ganske så søt.
Det meste med smak av frukt, godteri, brus osv har nok en del sødme i seg uten at jeg skal si det 100% sikkert.
Vil tro det eventuelt er bedre å finne organisk aroma eller kanskje lage den selv.

Jeg er ingen ekspert på område, så sikkert noen som kan komme med noe bedre forslag osv til deg.
Vis hele sitatet...
Da finnee jeg heller en annen. Tenker å bare ha en lett smak. Menthol har jeg hørt funker ganske greit uten å gunke opp coilen.

https://www.nosmoke.no/inawera-essen...er-shisha.html

Denne skal vist ikke være altfor søt.

Om noen vet om en bra aroma (essens) som ikke gunker opp coilen please si det.
Sist endret av Hash cat; 20. mai 2020 kl. 10:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Blood sukka av vampire vapes gunker ikke opp coilen noe særlig, tho beste er a lage egne coils for billighetens skyld pluss lett å bytte bomull. Null stress å vape base, smaker ganske greit, vaper ofte det mår det ikke frister med smak