Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 827
jepp, jeg fant igjen den saken som gjør at jeg har tv ut på mitt matrox skjermkort. jeg har en ganske gammel tv stående på rommet mitt, og lurer på følgende: skal lendningen fra pcn til tvn inn i det lille hullet, eller den større kontakten, eller begge. og mer viktig, hvordan ser hullet den skal inn i på tvn? nedtur å kjøpe ledning for å finne ut at det ikke funker
visst du har tilgang til scart på tv'n, så bruker du det...
For i fra pc'n, så går det en ledning fra skjermkortet. I andre enden på den ledningen, er det to plugger, de kan du eventuelt sette inn i scart overgangen. Visst du ikke har scart på tv'n, så må du bruke de to andre pluggene i tv'en. Correct me if im wrong..
m|x
m|x's Avatar
Trådstarter
forklar..
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Scart kabelen er en som er bred med maange tagger inni kontakten. Jeg har en ledning fra PC til TV. Når du kjøper leding og du skal i en butikk så hør hvor man skal sette de forkjellige kontaktene du får med.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Det er vel flere måter og gjøre dette på, spørs litt åssen kontakter du har. Fra pc'en er det vel mest sannsynligvis en s-video kontakt (rund, ca 1 cm i diameter kanskje, med flere tagger), eller vanlig tre-kontakters VHS. (rød, hvit og blå).

Også inn på tv'en vil vell det mest logiske være enten s-video, VHS, eller scart, som er denne store brede som Clown beskriver.

(Ja jeg veit det egentlig ikke heter VHS )
hehe,Mixern...Du e litt artig når du ikke veit kossen en scart kabel ser ut,og hvordan du koble en slik inn i en tv....hehe..Kobla en videospiller før?nesten samma shiten...Du skjønner det når du har ledninga...
m|x
m|x's Avatar
Trådstarter
mhm..jaha. jeg er sikker på at første gangen du hørte om den, så så du den for deg i hodet, og så tenkte du vel: jeg vet hvordan ting ser ut før jeg har sett dem.

jævla arti spør du meg