Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 468
Hypotetisk sett med 1 flaske 1ml 20mg/ml Morfin. Ville det da vært mulig å ta dette i microen for å få det til pulver?
Mener å huske jeg så noen gjøre dette med Ketamin for noen år tilbake
Sitat av Salvia10 Vis innlegg
Hypotetisk sett med 1 flaske 1ml 20mg/ml Morfin. Ville det da vært mulig å ta dette i microen for å få det til pulver?
Mener å huske jeg så noen gjøre dette med Ketamin for noen år tilbake
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal du gjøre 1ml 20mg morfin om til pulver? Morfin har lav biotilgjengelighet, sniffing er 10%, om du sniffer 20mg morfin blir 2mg tatt opp. Oralt er 30% men da kan du like gjerne drikke vesken.


Men ja, det er mulig.
Trådstarter
Du har et godt poeng.
Hvordan ville du foretrukket å innta det om du skulle droppa nåla?

Hvorfor? -Tanken var å sniffe. Skøt for noen år siden, men klarte slutte så vil helst ikke begynne igjen.
Sist endret av Salvia10; 4 uker siden kl. 19:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sinnsykt bortkasta å ikke skyte morfin. Hvis du ikke skal skyte det kan du likesågodt bare drikke det. Det meste blir ødelagt av leveren uansett
▼ ... over en uke senere ... ▼
Regner med han spør fordi han vil UNNGÅ nåla, hvilket er en god innstilling.. Ja jeg veit det er mer økonomisk yada yada med nåla... Men i mine øyne er det også "Ende-stasjon".. Du får liksom ikke dratt det lenger, selvom denne morfinløsningen er LAGET for å skyte i motsettning til alt andre folk trøkker i åra.. Men har desverre ikke noen fiks løsning eller tanke på hvordan å få denne morfinen UT av løsningen, men å kjøre det opp ratata for slimhinnene der vil vel være den mest hensiktsmessige måten å innta væsken på i guess?