Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 379
Hey! Har en telefon jeg ikke vil koble til tlf abbonementet mitt eller wi-fi’et av forskjellige grunner. Kan jeg få tak i eSim til telefonen uten å registrere fødselsnr og navn?
silent.link

Bruk bare signal. Kjøp et temp nr som du registrerer deg med
Sitat av Politietsuger Vis innlegg
Hey! Har en telefon jeg ikke vil koble til tlf abbonementet mitt eller wi-fi’et av forskjellige grunner. Kan jeg få tak i eSim til telefonen uten å registrere fødselsnr og navn?
Vis hele sitatet...
Ja. Men den operative sikkerheten må jo være i orden om det skal «fungere». Du har jo danske operatører for eksempel som selger esim med ubegrenset data/taletid/sms i norden for rundt 500 norske. Dem krever null informasjon og du kan betale med krypto. Så bruker du en nolog vpn aktør du stoler på som tillegg.

Og esim vil nok ikke hjelpe deg når du reklamerer for dopsalg på Snapchat i signaturen din på et åpent forum som freak. Bruker du Snapchat på en mobil med esim så får dem uansett tak i informasjon som kan lokalisere deg.
Sist endret av WierdoZ; 23. mars 2024 kl. 18:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.