Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 492
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1,Hvor lang tid har det tatt fra du havnet i arresten til du ble innkalt til avhør?

2. Har unge uføre rett på gratis advokat (usikker om jeg er mistenkt eller siktet,tiltalt)?

3. Foregår avhøret alltid i den byen man bor i? Eller den byen man ble pågrepet i? Eller den byen der arresten ligger?
1. Sånt kommer an på og kan variere. I alle tilfeller har det for min del tatt måneder, med unntak av når jeg ble satt i varetekt med fare for gjentakelse. Da ville de ha avhør med en gang.

2. Gratis advokat får du, men det kommer an på hvordan type forhold det er snakk om. For eksempel bilkjøring er ikke noe du får dekket advokat av staten. Men, voldssaker får du det i. Hvorvidt du er ufør har ingenting med noenting å gjøre. Du stiller på lik linje som alle andre i rettsstaten

3. Det foregår der forholdet har skjedd. Rettssaken foregår i tingretten som tilhører det aktuelle distriktet.
Anonym bruker
"Nervøs Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er du sikker på at du i det heletatt er anmeldt for noe ? De kan ta det over telefon