Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 951
I dag styrer jeg bare en win maskin som alltid står på med teamviewer via mobil når jeg ønsker laste ned torrent.
Noe hassle så undrer derfor på om det finnes smartere løsninger for å styre en nedlasting på win maskin via mobilen?
qbittorrent + qbittorrent appen så fikser du alt via telefonen

kanskje sett opp overseerr + sonarr/radarr også så kan du styrer du serier/film via overseerr (som prater med radarr/sonarr).
Glemte nevne at jeg bruker iOS, dvs qbittorrent ikke finnes som app uten jailbreak.
Har såvidt snust litt på sonarr/radarr, men ikke helt gravd dypt nok der enda. Har overseer mobile friendly webUI?
Du kan jo alltid kjøre VueTorrent på toppen av Qbittorrent for å gjøre webui mobile friendly; https://github.com/WDaan/VueTorrent

Eventuelt flood er vist også mobile friendly: https://flood.js.org/

overseerr er i alle høyeste grad mobile friendly

Sist endret av NoillStress; 10. januar 2024 kl. 14:52.
Det verste med *arr er at du resten av livet angrer på at du ikke begynte å bruke slike automatiseringsverktøy tidligere i livet
Takk for gode tips, tror jeg starter med arr og tar det derfra. Bare få satt av litt tid først
Sonarr, Radarr, Overseerr (og eventuelt Jackett) er gull verdt og fungerer strålende sammen og opp mot Plex. Jeg bruker qbittorrent-nox under Debian som torrentklient, det har et solid webUI for de få gangene jeg må inn for å feilsøke eller fikse noe manuelt med enkelttorrenter.

Da kobler jeg meg på f.eks. sonarr.srv eller qbittorrent.srv (bruk lokal DNS, f.eks. pihole for å slippe å huske IP-adresser) direkte på hjemmenettverket, eller over OpenVPN hvis jeg ikke er hjemme - du har ikke lyst til å eksponere webbrukergrensesnittene mot internett direkte.
Sitat av RayMonk Vis innlegg
Takk for gode tips, tror jeg starter med arr og tar det derfra. Bare få satt av litt tid først
Vis hele sitatet...
Bare kjør alt i docker så er du golden, super easy setup

Trash Guides er bra saker, mye bra info på servarr wiki også
Takk for gode tips, tror jeg starter med *.rr og tar det derfra
Vis hele sitatet...
Fixed it.

Til mods, for de som vil dykke ned i dette er det både *arr og *err de skal titte etter. *arr som feks sonarr el radarr eller *err som i feks overseerr
Sist endret av _abc_; 11. januar 2024 kl. 13:57.