Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2650
Heisann freakere

Sitter i sofaen og surfer, og tilfeldigvis stod TV'en på TV2. Jeg har av en eller annen grunn ikke fått skrudd av enda og nå viser de hotell cæsar.

Er det flere her inne som synes dette programmet er en parodi på godt skuespill og regi? Har Hotell Cæsar alltid vært så forbanna dårlig? Synes det minner om noe lagd i bollywood.

Vet ikke helt hvorfor jeg lagde denne tråden, men sitter her og ler høyt av hele greia
Som såpeopera kan du ikke forvente mer..
Hotell Cæsar har vel alltid vært elendig. Forskjellen er nok at når de "gamle" episodene gikk, var vel mange av oss mye yngre, og det som er elendig virka spennende. Er den eneste bortforklaringen jeg kan komme med værtfall, for å unnskylde at jeg i det hele tatt så på programmet når jeg var liten. Heldigvis har jeg ikke tv, og trenger ikke bekymre meg for at det skal poppe opp på skjermen i nærmeste framtid
Forrige dealeren min likte å kjøre seg ned og se på re-runs av Hotell Cæsar. Noen er absolutt ikke kresne på underholdningen. Slenger meg på hva Mongotryne sier ovenfor her. Så på det selv frem til det med Odd og nynazismen var over. Har også søsken som var vært statister i serien.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Du lurer på om Hotel Cæsar alltid har vært så dårlig? Jeg vet ikke helt hvordan det er for tiden, men jeg føler det var mye verre før.
Husker jeg så noen episoder for noen år siden. Synes skuespillet virka mange hakk dårligere nå enn da. Kanskje jeg bare har sett for mye god film de siste årene :P

Til og med Nils Vogt spilte elendig! Han er jo helt rå i Karl og Co!

Husker jeg så noen episoder for noen år siden. Synes skuespillet virka mange hakk dårligere nå enn da. Kanskje jeg bare har sett for mye god film de siste årene :P

Til og med Nils Vogt spilte elendig! Han er jo helt rå i Karl og Co!
Sist endret av Mysteri-O; 28. oktober 2014 kl. 21:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.