Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1286
Hey!

I natt slapp jeg min nye låt " Komme meg hjem ". Låta er produsert av Eigil Berntsen som tidligere har jobbet med Madcon,Vinni,Jaa9&Onklp osv.

Her er linken til låta på Spotify:
http://open.spotify.com/track/4zNPuDujh9DsBEXSUxjRuB

Eller her

spotify:track:4zNPuDujh9DsBEXSUxjRuB

Her er også en liten snippet av låta på youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=PeSxalrq9So

Håper noen liker det!
Like bra som vanlig
Sitat av Kriis Vis innlegg
Like bra som vanlig
Vis hele sitatet...
Dette var uvanlig,men helt rått mann!!!
Sist endret av jamesclark; 20. februar 2014 kl. 21:07.
Sitat av Kriis Vis innlegg
Like bra som vanlig
Vis hele sitatet...
Tusen hjertelig!!!
Jeg hørte sangen for en stund siden, takk gud for at den kom på spotify. Kan hjelpe dere ved å legge ut sangen på listene mine, samt vise den til kompiser. Viste den din 2 kompiser idag, og dem likte den.. Vi sang refrenget i kor.. hehe. Lykke til a gutta, stå på!
Sitat av BongRips Vis innlegg
Jeg hørte sangen for en stund siden, takk gud for at den kom på spotify. Kan hjelpe dere ved å legge ut sangen på listene mine, samt vise den til kompiser. Viste den din 2 kompiser idag, og dem likte den.. Vi sang refrenget i kor.. hehe. Lykke til a gutta, stå på!
Vis hele sitatet...
Fett å høre!Tusen takk mann!
Er det deg, Ravi?
Sitat av reklame Vis innlegg
Er det deg, Ravi?
Vis hele sitatet...
Jeg tror faktisk det...
Super sang! Hvilken sang har han jobbet med 9&P på?
Høres lovende ut. Synd den ikke finnes på wimp.
Bra låt. Dårlig produksjon.
Kult at folk sjekker ut!Den skal være i Wimp og på alle andre digitale kanaler!

Sitat av PackardJet Vis innlegg
Super sang! Hvilken sang har han jobbet med 9&P på?
Vis hele sitatet...
Eigil Berntsen var en del av Pass It Records og produsent duoen The Afterglow. De har gjort mye låter for utrolig mange norske artister. Men jeg vet de hadde 1 eller 2 låter på første skiva til jaa9&onklp ivertfall.
Sist endret av slobby; 22. februar 2014 kl. 22:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av wintip Vis innlegg
Høres lovende ut. Synd den ikke finnes på wimp.
Vis hele sitatet...
Jeg syntes jeg hørte låta hos en venninne her om dagen,men hun bruker Wimp,så skal være der også.