Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1483
Heisann.

Vurderer sterkt å kjøpe iPad 2, men jeg har hørt at det er så mye tull med de, at ganske mange av de er feilprodusert, blir ødelagt på dagen - Har du en selv? Noen som har hatt et slikt problem?

- Takk for svar
Ingen av problemene du nevner... vet ikke hvor du har hørt akkurat dette (har du referanser?) og ikke minst i verste fall dekkes jo dette av forbrukerkjøpsloven og du får i såfall reparert/erstatet dingsen om det skulle ramme deg?
Kjøp heller en Galaxy tab eller EEE padden.
Trådstarter
10 1
Sitat av MrBlaine Vis innlegg
Ingen av problemene du nevner... vet ikke hvor du har hørt akkurat dette (har du referanser?) og ikke minst i verste fall dekkes jo dette av forbrukerkjøpsloven og du får i såfall reparert/erstatet dingsen om det skulle ramme deg?
Vis hele sitatet...
Hører dette ganske ofte faktisk, spesielt om iMac og Pro. Kan godt være dette bare er rykter også da selvfølgelig, men det kan være godt å spørre selvom

Har du en selv? Noe du vil anbefale andre til å kjøpe om de er for lat for en data og for kul for en telefon :P
Vi har endel ipadder på jobben nå om dagen og foreløpig har jeg kun opplevd 2 kritiske feil. Ene var at den nektet å starte, måtte på service og fikk ny.
Andre feilen var en bit av skjermen ble helt grå, levert på service.

Vi har vel for øyeblikket rundt 40 ipad i omløp og kun 2stk som er levert på service.

Når det kommer til hvilken tablet som er best er det en helt annen diskusjon jeg ikke gidder å legge meg opp i.

Må også legge til at jeg ikke er apple fan, jeg hater faktisk apple
Sist endret av RayMonk; 14. september 2011 kl. 08:53.
Trådstarter
10 1
Sitat av Raymond Vis innlegg
Ene var at den nektet å starte, måtte på service og fikk ny.
Andre feilen var en bit av skjermen ble helt grå, levert på service.
Vis hele sitatet...
Ja der har du eksempel på noe av det jeg har hørt iMac da? Noe du selv har/prøvd?
Har aldri hørt noe om disse promblmene du nevner, har en ipad selv og det har ikke vært noe tull med den. Noen internet sider er ikke altid sånn som de skal, men det er nok fordi de gjennkjenner ipaden som en mobil.
Sist endret av EvveDevve; 14. september 2011 kl. 08:59.
Trådstarter
10 1
Sitat av evvedevve Vis innlegg
Har aldri hørt noe om disse promblmene du nevner, har en ipad selv og det har ikke vært noe tull med den. Noen internet sider er ikke altid sånn som de skal, men det er nok fordi de gjennkjenner ipaden som en mobil.
Vis hele sitatet...
Sitter på Compaq Mini, så det legger jeg vel sikkert ikke noe merke til.. hehe
Har hatt ipad2 siden den kom ut, og har aldri hatt noen som helst problemer med den. det samme gjelder mpb'en.
det er sikkert like mye feil på andre produkter,men du bare høre ikke om de.
Trådstarter
10 1
Sitat av l0hre Vis innlegg
Har hatt ipad2 siden den kom ut, og har aldri hatt noen som helst problemer med den. det samme gjelder mpb'en.
det er sikkert like mye feil på andre produkter,men du bare høre ikke om de.
Vis hele sitatet...
Det tviler jeg ikke noe på! Anbefaler du iPad?
Har hatt min siden den kom ut i Tyskland (en stund før den kom ut i Norge) og har aldri hatt så mye som en hikke med den. Ville definitivt kjøpt den igjen.
Trådstarter
10 1
Sitat av Nerdefruen Vis innlegg
Har hatt min siden den kom ut i Tyskland (en stund før den kom ut i Norge) og har aldri hatt så mye som en hikke med den. Ville definitivt kjøpt den igjen.
Vis hele sitatet...
Hmm, noen vedlikeholdtips? Kan selvfølgelig utelukke det åpenbare

Takk!
Jeg har hatt ipad2 nå i 1-2 mnd. Angrer ikke et sekund, beste kjøpet jeg har gjort. Er apple fan fra før av, om det skulle bety noe.
Trådstarter
10 1
Sitat av skeletoret Vis innlegg
Jeg har hatt ipad2 nå i 1-2 mnd. Angrer ikke et sekund, beste kjøpet jeg har gjort. Er apple fan fra før av, om det skulle bety noe.
Vis hele sitatet...
Tror jeg kjøper en selv. Ser bare positive ting her. Vurderer å kjøpe Macbook Pro også, noen erfaringer?

Takk for svar.
Hatt x antall apple-produkter og ikke hadd noen problemer. Inkluderer iPad. Fungerte finfint, men jeg kvittet meg med den fordi jeg rett og slett ikke trengte. Nå har jeg Macbook Pro og er strålende fornøyd.
Sitat av skeletoret Vis innlegg
Jeg har hatt ipad2 nå i 1-2 mnd. Angrer ikke et sekund, beste kjøpet jeg har gjort. Er apple fan fra før av, om det skulle bety noe.
Vis hele sitatet...
Bare for moroskyld, hva bruker du denne padden til?
Håper du ikke sier surfe og lese aviser, da 4-5k er veldig mye å betale for å gjøre det..
Sitat av Xernox Vis innlegg
Bare for moroskyld, hva bruker du denne padden til?
Håper du ikke sier surfe og lese aviser, da 4-5k er veldig mye å betale for å gjøre det..
Vis hele sitatet...
5000 kroner er mye å betale for en telefon all den tid du kan få en gratis, men folk gjør det likevel. Se og bli sett.

Sitat av Poli10 Vis innlegg
Hmm, noen vedlikeholdtips? Kan selvfølgelig utelukke det åpenbare

Takk!
Vis hele sitatet...
Den holder seg helt fint ved like selv! Kjøp en slik magnetcover til den og du har det du trenger. Min har blitt behandla ganske ille av en 2 åring, så den har vært gjennom mye, men er enda like fin og ripefri.
Ipad 2 is the king. har en selv , veldig fornøyd og null problem . Anbefales på det sterkeste.
betalte 4k, kom hjem fra england, and drunk i was still... så våknet opp i bodø med ipad2. bruker den til ca alt, tv++ u name it. jeg angrer hvertfall ikke hadde tydligvis kjøpt den på gardemoen vel og merke..

husker jeg var på lefdal (tror jeg) og da testet jeg og en kompis flere tabs. synes de fleste utenom ipad var "hakkete/ikke glatt" ? men jeg diskuterer aldri hva som er best, smak og behag
Sist endret av skeletoret; 15. september 2011 kl. 16:15.
Jeg har iPad 1 og synes at noe mangler.. Blir litt får kjedeligt på en måte.
Browseren er jeg ikke helt fornøyd med men med Opera så funker det bedre..

Ville heller sett på Galaxy tab 10.1 eller Asus Eee
Trådstarter
10 1
Ser det er mye ba svar her, det liker vi!