Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1005
Noen som gjenkjenner hvilket cms som brukes her: http://www.vbox.me/ ?
samfunnsukritisk
JunkieXL's Avatar
Sikker på at det bruker noe CMS system? :S
Virker vel mer som et eller anna random "directory listing" script?

Kode

<b>Warning</b>:  Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/kunden/webs/vbox/vbox.me/index.php:415) in <b>/var/kunden/webs/vbox/vb
ox.me/index.php</b> on line <b>538</b><br />
Kan dóg virke som det er basert på zopen-cms basert på denne
... ?
Basert på feilmeldingen? Som er en helt standard feilmelding?
Eller mener du CSS'n? Som inneholder tonnevis av forskjellige klassenavn?
Det eneste resultatet på google dersom man søker på "span.pathtitle" er det CSS-dokumentet, og deklarasjonen har også font-weight: bold; som et av veldig få spesifikasjoner.
Sist endret av tripflag; 1. april 2011 kl. 01:08. Grunn: bbcode funker dårlig på natterstid
Jeg vet ikkje om dere kan lese, men syns det står ganske svart på hvit: "Portable-VirtualBox v4.0.4", og med ett kjapt google søk så finner man Portable_VirtualBox_v4.0.4.zip, så jeg regner med at CMS systemet heter Portable-VirtualBox.
Sitat av Masi Vis innlegg
Jeg vet ikkje om dere kan lese, men syns det står ganske svart på hvit: "Portable-VirtualBox v4.0.4", og med ett kjapt google søk så finner man Portable_VirtualBox_v4.0.4.zip, så jeg regner med at CMS systemet heter Portable-VirtualBox.
Vis hele sitatet...
Portable-VirtualBox er ikke et CMS, det er navnet på siden.

Det er garantert ikke et CMS som kjører på siden, men noe selvlaget.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Sitat av tripflag Vis innlegg
Det eneste resultatet på google dersom man søker på "span.pathtitle" er det CSS-dokumentet, og deklarasjonen har også font-weight: bold; som et av veldig få spesifikasjoner.
Vis hele sitatet...
Nå indekseres vel ikke class-atributtene og css i stor grad som nøkkelord
"CMS" var kanskje å ta litt i. Må være et directory script, men det er litt mer avansert en normalt da det også teller antall nedlastinger.

Jeg har nylig overtatt dette domene i den hensikt å drive siden videre. Dessverre har jeg ikke tilgang til webserveren, så jeg hadde håpet at dette var noe kjente greier jeg kunne kopiere. Forrige eier er dessverre umulig å komme i kontakt med.