Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2680
Hei
Trenger noen gode forslag til post apokalyptisk lignende filmer, har sett svært lite av dette, men liker den typen filmer.
Alt fra at verden har gått under av en katastrofe til fremtids filmer hvor halve verden har blitt utslettet av et eller annet.
Sett traileren til The Book of Eli, så sitter å venter på den. Ellers har jeg The Road som jeg tror er post apokalyptisk, men ikke sett ennå.
The Postman - Kevin Kostner på sitt beste
Nath's Avatar
Trådstarter
The Postman er vel en av de få filmene jeg faktisk har sett. Ligger godt på VHS hylla! Ellers en genial film.
Ellers så vil jeg anbefale boktrilogien Lushons Plater av B.A. Bull-Hansen
Mad Max-filmene: "In a dystopic future Australia, a vicious biker gang murder a cop's family and make his fight with them personal." Storveis!
Waterworld
Igjen med Kevin Costner
http://2.bp.blogspot.com/_cudK8MwW64I/SMNNpYH7L-I/AAAAAAAAGAI/yuauy0uDFT4/s400/Waterworld-290x400.jpg
Nath's Avatar
Trådstarter
Takker for alle innspill. Veldig mye bra her, og utrolig nok så hadde jeg mange av filmene på den eksterne HDD'en!
Prøve å få bladd meg gjennom det meste her.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Cikey Vis innlegg
The Postman - Kevin Kostner på sitt beste
Vis hele sitatet...
Den hadde jeg aldri hørt om før, men så den nettopp. Helt konge film

Noen som har noen andre lignende filmer alla ''Waterworld'' og ''The Postman''
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...lyptic_fiction
Sist endret av Totskalle; 30. april 2010 kl. 17:59.
Stalker, 1979.
Ikke akkurat post apokalyptisk i samme grad som de andre filmene her, men jeg ville fortsatt våget å si at filmen er veldig post apokalyptisk av seg, og er verdt å se
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Så "The Road" her om dagen. Anbefales.
Men noen som vet hva som egentlig skjedde på jorden? Atomkrig \ meteor etc ?
Sitat av Frende Vis innlegg
Så "The Road" her om dagen. Anbefales.
Men noen som vet hva som egentlig skjedde på jorden? Atomkrig \ meteor etc ?
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Road_(film)

hirr

Best å lese selv så slipper du å misforstå, spesiell film
Sitat av Totskalle Vis innlegg
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Road_(film)

hirr

Best å lese selv så slipper du å misforstå, spesiell film
Vis hele sitatet...
"..years after an unspecified, devastating cataclysm has destroyed civilization, killed all plant and animal life, and obscured the sun; only remnants of mankind remain alive.."
Så ingen vet egentlig hva som er grunnen da
Sitat av Frende Vis innlegg
"..years after an unspecified, devastating cataclysm has destroyed civilization, killed all plant and animal life, and obscured the sun; only remnants of mankind remain alive.."
Så ingen vet egentlig hva som er grunnen da
Vis hele sitatet...
Naturkatastrofe, solutbrudd, oversvømmelse, magmautbrudd... Mange år etter det, alt er grått og pent
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Naturkatastrofe, solutbrudd, oversvømmelse, magmautbrudd... Mange år etter det, alt er grått og pent
Vis hele sitatet...
Artigste med filmen var liksom dealen med sko:P
Sitat av Frende Vis innlegg
Artigste med filmen var liksom dealen med sko:P
Vis hele sitatet...
ja sko var liksom AΩ
Denne tråden er relevant til mine interesser! Har ikke noe mye nytt å legge til, bortsett fra at The Postman er en knall film som jeg ofte ser på nytt.
Tror 2012 også kommer under denne kategorien, skjønt den er ikke spesielt bra. Kule effekter, og en awesome russer da.
Sitat av McRad Vis innlegg
Denne tråden er relevant til mine interesser! Har ikke noe mye nytt å legge til, bortsett fra at The Postman er en knall film som jeg ofte ser på nytt.
Tror 2012 også kommer under denne kategorien, skjønt den er ikke spesielt bra. Kule effekter, og en awesome russer da.
Vis hele sitatet...
I someone wants to hit you, he'll have to kill you first! makes sense...