Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1462
Hehe...fant denne

Jævlig kult. En homofil stormtrooper, som hopper av for å hjelpe forbrukere med sine problemer...hehe
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Hva faen? Det kan vel ikke stemme?
Hæ? Dette kan jo ikke stemme. Sikkert bare noen som har gitt feil info, bare for å kødde.
LOLMAOROFLFOCBOEL.. HAHAHA latterlig bra !!!!
n5k
Rokkukyu
n5k's Avatar
Trådstarter
Tror det stemmer...han ble spurt om det i et intervju på tvn en gang, og inrømmet det...hehe...jævlig bra...
Better than thou.
Flyttet til TV/Video subforumet.

Tangaalf: Ser ikke ut som jeg finner IRC-ordboka mi as, hva faen er det du har skrevet der egentlig?
Haha... dette må jeg sjekke !
Laughing out loud Roling on the floor laughing my ass of Falling of chair because of extreme laughter... ikke så mye sammenheng, men måtte bare sette uttrykk på mitt latter anfall når jeg så det

Btw, jeg sendte det til torsdagsklubben, tenkte det kunne være grei informasjon for dem :P
Den ble jo spilt in på island eller noe så det er ikke rart.

Men hvorfor driver du og søker etter Arve Juritzen på IMDb?
Åpningssekvensen med slaget på isplaneten Hoth ble faktisk spilt inn på Finse i gode gamle Noreg. Statistene ble stort sett spilt av nordmenn, deriblant vår kjære Arve Juritzen.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av Tangaalf
Btw, jeg sendte det til torsdagsklubben, tenkte det kunne være grei informasjon for dem :P
Vis hele sitatet...
Heh, tror ikke det var noe nytt for tv2
nFF Marshall
morten's Avatar
Arve juritzen har 7 roller i den filmen mener jeg å huske.

Darkstaar: hvis du ser på outfiten som stormtrooperne har, så er det vel ikke så overraskende at det finnes homofile som spiller dem?
Sist endret av morten; 17. april 2003 kl. 16:27.
Master debater
Dekilaz's Avatar
Det står vel faktisk "rebel soldier", så noen stormtrooper er han nok ikke...
n5k
Rokkukyu
n5k's Avatar
Trådstarter
Men hvorfor driver du og søker etter Arve Juritzen på IMDb?
Vis hele sitatet...
hehe...godt spørsmål...veit ikke helt hvordan jeg kom fram til den siden, egentlig. Bare datt innom...
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av Dekilaz
Det står vel faktisk "rebel soldier", så noen stormtrooper er han nok ikke...
Vis hele sitatet...
skrev ikke morten at arve hadde 7 roller ?
Men uansett hva morten skriver:
Can be seen several times in the opening battle scenes of "Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back" (1980), playing a rebel soldier.
Vis hele sitatet...
Gla' nyhet..
At ikke arve skryter mere av fortiden sin.
uhh... hihi joda så faktisk denne episoden av *********** når arve innrømmet at han er en tidligere stormtrooper!!!
tror det var torsdags klubben eller klassekampen... gudene må vite
Noen som vet nøyaktig i filmen når man kan se ham? Sitter å ser etter ham nå
haha åå herrigud!
Man lærer noe nytt hver dag...!
▼ ... over en uke senere ... ▼
FY fan... Arve tot.mestGAY i en av det største guru filmene i vår tids alder....

måtte arve brenne i helvete for å ha forpurret guru filmen min med gay....

Skal sjekk ut dette når jeg kommer hjem ass... fy fan... ekle romope snuseren. øøøæææh...
stemmer bra ta han er med i SW

Var intervju med han når filmen kom ut..