Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1022
Mind Game. Se den. Nå.


Noen som har sette denne filmen? Det er japansk animasjonsfilm fra 2004, men er så vidt jeg vet ikke sluppet i usa (men den japanske versjonen har engelske subs).

Jeg har ikke sett en så ekstrem, syk, morsom og bra film på evigheter. Går rett til Top3. Det er egentlig ikke helt mulig å beskrive filmen. Ord som hysterisk, psykidelisk, filosofisk og sinnsyk når liksom ikke helt opp til å gi en virkelig beskrivelse av denne filmen.

Jeg anbefaler alle som er interessert i film eller bare vil ha god underholdning og se denne filmen. Er virkerlig i et must
Hvor kan jeg få tak i den? Finner den verken på play.com eller cdon.com

Nesten ingen som seeder så torrents går treigt :/
nan
Trådstarter
jeg lastet ned en torrent på rundt omkring et døgn. Men ja den er ikke så lett å få tak i. Som jeg sa så må du importere den fra japan. Den er nederst her: http://www.dvdasian.com/cgi-bin/dvda...pf=sql&mv_arg=
Jeg fant den, men i .mkv format, noen som vet hvordan jeg spiller den av?
Har 5000 seeds.
nan
Trådstarter
Bruk VLC. VLC spiller mer eller mindre alt. mkv er et bra format da, innebygde subs, etc.

hvor du fant den med 5000 seeds :S
Grunnen til at jeg ikke nevnte det ovenfor var at .mkv filer kanskje var ubrukelige.
Men siden de ikke er, så kan jeg dele: http://www.isohunt.com <- Beste siden ever.. :P

Edit: Det STÅR over 5000 seeds, men jeg får ikke connecta.. så jeg kan ikke love noe.
Du sier filmen din gikk rett inn på Topp 3 - men da lurer jeg på hvilke filmer som er der sammen med "Mind Game" før jeg tar bryet med å laste ned filmen
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
*Ot*
Vlc spiller den typen film men for de med litt dårlig pc så vil jeg anbefale å laste ned codec'en mkv = Matroska fromatet. Og så bruke bsplayer til å spille av.

Som regel HDTV filmer som kommer ut i matroska komprimering.
--

Skal laste ned den filmen. Høres bra ut.
nan
Trådstarter
alphanio: På den forrige maskinen min som var ganske dårlig kjørte vlcplayer mye bedre enn bsplayer, selv om bsplayer på noen områder er bedre.

grantax: Den med tonnevis av seeds der må være helt ny, var ikke der på mandagen. Men jeg lastet ned den med mindre seeds, den som har (st-law) eller noe sånt etter seg. Den er litt treg men fikk den med average speed på 30kbs eller noe sånt, så tok ca 24timer.

wKL: Reqiem for a dream og Princess Mononoke.

her er min top 20 liste (ikke inkludert Mind Game enda): http://www.ymdb.com/nan/l40114_ukuk.html
God damn. Denne filmen er komplett mindfuck.
Vær snill og utdyp den uttalelsen litt.
nan
Trådstarter
smoked_Salamon: Tja, det er jo meningen også da

Den er veldig veldig sprø og til tider ganske psykidelisk og har en del scener som egentlig kan betegnes som kunstfilm. Men alt det sprøe å syke som skjer har faktisk en meningen. Skal ikke avsløre noe her, men mye av det de sier er veldig fokusert mot en spesiell filosofi.

De som har sett den la kanskje ikke merke til det (iallefall første gangen) men når hovedpersonen står å skriver en tekstmelding i begynnelsen av filmen kan du faktisk akkurat se hva han skriver. Han skriver noe sånt som at "Your life is made by your choices". Dette er mer eller mindre hovedfilosofien bak filmen og mye av handlingen er på mange måter symbolsk og er ikke ment å være realistisk. Men til å ha så mye fornuftig i seg så synes jeg humoren er helt fantastisk, spesielt i biljakten

btw: jeg anbefaler å se denne ilamme venner (som ikke ødelegger med å prate)
Denne filmen kan overhodet ikke plasseres på topp 3 om man ikke kanskje har røkt en seriøs mengde sterkere stoffer. Og ergo burde denne posten da vært på rusmidler.....