Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 937
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Står American Embassy. Hvorfor skulle de ringt meg? Jeg er norsk og aldri vært i USA?
Det er nok noen som spoofer nummeret og alt de ønsker er å svindel deg på et vis. Bare drit i å svare når du ikke kjenner nummeret.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du betaler ikkeno ved å svare såfremt du ikke følger eventuelle instruksjoner fra oppringer(gjør bankid innlogg osv)

Jeg hade anmeldt om det var scam(skjer vel ikkeno men skader ikke)og også tipset usa ambassaden-de er interesserte i aktører som utgir seg for å være dem.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du betaler ikkeno ved å svare såfremt du ikke følger eventuelle instruksjoner fra oppringer(gjør bankid innlogg osv)

Jeg hade anmeldt om det var scam(skjer vel ikkeno men skader ikke)og også tipset usa ambassaden-de er interesserte i aktører som utgir seg for å være dem.
Vis hele sitatet...
Men hvorfor svare ukjente nummer i det hele tatt? Er det veldig veldig viktig så får de enten sende en sms eller beskjed i svarer eller så får de sende brev. Er det ikke viktig nok til at de orker det er det heller ikke viktig nok til å kaste bort tid på besvare slike anrop.