Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 333
Har fått kloa i en Macbook pro 16’’ M1pro chip, 1TBssd og 16gb felles minne.. fått i ‘’gave’’ ifm. Arbeid, men jeg har ikke brukt for noe så dyr maskin, den koster jo 32k ny🙈 tenkte heller og selge, for så å kjøpe noe litt mer passende til meg. - Er 20k en grei utgangspris? Eller hva er vanlig? Når den har byttet hender? Helt uåpnet i forseglet eske vel og merke.. 🤷🏼x♂️
Det er jo bare å se på finn.no så ligger det flere også nye til rundt 20 + . Så ja hvis du vil bli kvitt den er vel 20 greit. Har du tid og tålmodighet kanskje litt mer.

Hva skjer med kvittering, av alle som ligger ute ville jeg selv ha prioritert det.
Ja, så det nå jeg også. Jeg har kvitteringen, og har også laget en annonse med bilde av kvitteringen på. La ut for 20k, så får jeg se. Ble egentlig litt utolmodig og ‘’ivrig’’ på og spe på juleferie’’potten’’ �� jeg har jo fått den i gave, så jeg kan godta ned mot 15 evt. men da synes jeg markedet er merkelig, når den går for over 30k over disk, og man evt må halvere prisen secondhand, selv om den er uåpnet�� - Ikke den mest datakyndige jeg, heller altså…
Med kvittering hadde jeg lagt meg litt over 20 og tatt bud ned mot tjue som en start. Starter alltid godt over hva jeg vil la den går for på finn.

Synsing herfra så pleier jo epleprodukter å holde seg godt i bruktpris. Samtidig er det jo litt som med nybil, det største tapet er å ta den ut av butikken. For eplenerder er denne utgått på dato da disse shippes med M3 nå, den er tross alt 2-3 år og 16GB RAM er litt stusselig hvis man først skal ha noe moro i dag.

Det er jo en grunn til at akkurat disse gikk på salg under Black week... Det er jo nesten aldri salg på Apple.
Sist endret av Dough; 20. desember 2023 kl. 09:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Legg deg litt over det du ønsker å ha for den på Finn.
Feks 22-25k et sted, for da kan du ta litt høyde for pruting.

Dough oppsummerer det meste på en ryddig måte.