Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1572
Har lite å gjøre for tiden, jeg har derfor den siste uken brukt mye av tiden min på å delta i betalte spørreundersøkelser på nettet.

Noen med noen gode tips til norske og utenlandske nettbaserte spørreundersøkelser?

Vet allerede om Toluna, M3 panelet og Galluppanelet.
Sist endret av einsteindragon; 25. september 2023 kl. 02:43.
Sjekk ur beermoney på reddit
Attapoll funker
Sist endret av meitemark; 12. oktober 2023 kl. 17:34.
Jeg vet i alle fall om en nettside. Men jeg vet ikke om det egentlig er "tillatt" å skrive om det her inne.

Enkelte debatt-forum kan være temmelig strenge på at de ikke ønsker "reklame" for noen nettsider / affiliate marketing, eller lignende.
Sitat av Fishface Vis innlegg
Jeg vet i alle fall om en nettside. Men jeg vet ikke om det egentlig er "tillatt" å skrive om det her inne.

Enkelte debatt-forum kan være temmelig strenge på at de ikke ønsker "reklame" for noen nettsider / affiliate marketing, eller lignende.
Vis hele sitatet...
Tror det er tillatt, ellers så ville tråden allerede blitt stengt, vil jeg tro.
Er du i tvil så kan du alltids sende meg en pm
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Fishface Vis innlegg
Jeg vet i alle fall om en nettside. Men jeg vet ikke om det egentlig er "tillatt" å skrive om det her inne.

Enkelte debatt-forum kan være temmelig strenge på at de ikke ønsker "reklame" for noen nettsider / affiliate marketing, eller lignende.
Vis hele sitatet...
Vi er ett av disse strenge forumene. Helt greit å skrive om de, men lenker med ref-id blir fjernet eller redigert om.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Vi er ett av disse strenge forumene. Helt greit å skrive om de, men lenker med ref-id blir fjernet eller redigert om.
Vis hele sitatet...
Det visste jeg ikke. Beklager så mye, skal ikke skje igjen.

Noen som har tips til flere andre nettbaserte spørreundersøkelser, som betaler minst 1,- per minutt?

Vet allerede om Triaba, Meningstorget, M3, Primeopinion, Toluna, Yougov, Galluppanelet, Norstat, Gjerrigknarkens Panelet, Moneysurveys og Media Panelet. Pluss sikkert noen flere jeg ikke kommer på her og nå.

Er også interessert i utenlandske spørreundersøkelsespaneler.
Sist endret av einsteindragon; 12. oktober 2023 kl. 17:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Av rent nysgjerrighet, hva tjener dere som gjør dette egentlig?
Sitat av KaiN Vis innlegg
Av rent nysgjerrighet, hva tjener dere som gjør dette egentlig?
Vis hele sitatet...
Mye mindre enn de som leter etter pant gatelangs.
Sitat av KaiN Vis innlegg
Av rent nysgjerrighet, hva tjener dere som gjør dette egentlig?
Vis hele sitatet...
Jeg har tjent ca. 500-1000 de siste 3 ukene or so.
Det er ikke mye, heller noe å gjøre med tiden din om du ikke har mye å gjøre. Bedre å bruke tiden på noe produktivt enn å bare se tomt på en tv-serie du har sett 100 ganger før.

Sitat av Opponent Vis innlegg
Mye mindre enn de som leter etter pant gatelangs.
Vis hele sitatet...
Spørs hvor du leter etter pant og i hvor god fysisk form du er.
I noen få undersøkelser så får man i tillegg delta i konkurransen om et gogift gavekort på 500-2000. Konkurransen trenger ikke vare i mer enn 20-60 min i disse tilfellene.

Men nå er vanlig lønn oftest 1,- per minutt eller litt mer. Som f.eks. 7-8,- for 5 min.

Og du bidrar med noe. Din mening blir verdsatt.
Sist endret av einsteindragon; 12. oktober 2023 kl. 19:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Jeg har tjent ca. 500-1000 de siste 3 ukene or so.
Det er ikke mye, heller noe å gjøre med tiden din om du ikke har mye å gjøre. Bedre å bruke tiden på noe produktivt enn å bare se tomt på en tv-serie du har sett 100 ganger før.



Spørs hvor du leter etter pant og i hvor god fysisk form du er.
I noen få undersøkelser så får man i tillegg delta i konkurransen om et gogift gavekort på 500-2000. Konkurransen trenger ikke vare i mer enn 20-60 min i disse tilfellene.

Men nå er vanlig lønn oftest 1,- per minutt eller litt mer. Som f.eks. 7-8,- for 5 min.

Og du bidrar med noe. Din mening blir verdsatt.
Vis hele sitatet...
Takk for ærlig svar!
Tjente mer på flaske innsamling med gutt ungen min på en kveld, ikke for å være helt negativ men 500 - 1000 kr for 3 ukers arbeid er ikke mye..

Misforstå meg ikke, det er veldig bra at du tenker slik du gjør! Men hvis jeg jobber 1 dag på Rema 1000 så har jeg mer i lomma pr mnd enn du får av brukerundersøkelser. Work smart, not harder?

Hvis du absolutt vil jobbe på Indisk lønnsnivå, kan du joine Fiverr som selger og du vil tjene bedre enn brukerundersøkelser.
Sist endret av justastonedhuman; 12. oktober 2023 kl. 20:11.
Sitat av KaiN Vis innlegg
Takk for ærlig svar!
Tjente mer på flaske innsamling med gutt ungen min på en kveld, ikke for å være helt negativ men 500 - 1000 kr for 3 ukers arbeid er ikke mye..

Misforstå meg ikke, det er veldig bra at du tenker slik du gjør! Men hvis jeg jobber 1 dag på Rema 1000 så har jeg mer i lomma pr mnd enn du får av brukerundersøkelser. Work smart, not harder?

Hvis du absolutt vil jobbe på Indisk lønnsnivå, kan du joine Fiverr som selger og du vil tjene bedre enn brukerundersøkelser.
Vis hele sitatet...
Nå er jeg på Ung Uføretrygd pga. Aspergers Syndrom og så sterk Sosial Angst at jeg ikke kan være i vanlig jobb.

Så jeg får 22.000,- etter skatt i trygd hver måned + Det lille jeg tjener på konkurranser og slike spørreundersøkelser.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Nå er jeg på Ung Uføretrygd pga. Aspergers Syndrom og så sterk Sosial Angst at jeg ikke kan være i vanlig jobb.

Så jeg får 22.000,- etter skatt i trygd hver måned + Det lille jeg tjener på konkurranser og slike spørreundersøkelser.
Vis hele sitatet...
Du tjener meg enn meg som har AAP for øyeblikk
Sist endret av KrølleBølleBrur; 13. oktober 2023 kl. 11:10.
Hva med spørreundersøkelser der premien er et lodd i en konkurranse om gavekort på fra 500,- til 10.000,- eller 20.000,-