Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 880
Finnes det en spesialversjon av Ringene Herre? Hørte noe om det..
Jeg har hørt at det skal komme en exstendet av atter en konge som varer i 5timer.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
DVD'ene er vell fulle av spesial ting? Om jeg ikke tar helt feil.
Det finnes en Director's Extended Version (4 Discs) til hver film. Filmen er da lengre og inneholder massevis av ekstramateriale:
Two Towers.
The Fellowship Of The Ring
Sist endret av zalaam; 10. juni 2004 kl. 13:10.
Som de to første filmene kommer det en utvidet versjon også av "Atter en Konge" i november (siste jeg har hørt, litt usikker), mens kino versjonen er allerede ute i butikkene.
Stemmer det
gleder meg veldig til at extended kommer til atter en konge. blir fett
ROTK [edit]extended[/edit] kommer på DVD i August.
Sist endret av nudo; 10. juni 2004 kl. 20:22.
ROTK er allerede ute på DVD i butikkene.

Extended Edition av den kommer derimot på høsten ei gang.
Og etter extendedutgaven av ROTK kommer det en 20DVD-boks eller lignende som er den ultimate boksen med alle filmene. Garantert!
Og så kommer det en extended av den igjen, hvor DVD-eskene er laga som lifesize collectors-edition-figurer av alle heltene, hvor du må kjøpe alle for å være _true_ LOTR-fan. Garantert! Gud som de melker den kua.
Denne vil ha mange timers tilleggfilm eller noe DonTomaso? Fordi altså 1 time ekstra på hver film ekke mye spørr du meg :P Her burde de få med minst 2-3 timer til på hver film før jeg føler den hadde vært komplett :P Er noe med Lotr filmene som får tiden til å fly, og da er 3-4 timer bare for lite film :P
bare tenk hvor mye peter jackson og filmselskapet tjener på dette..
jeg skal ha collectors box hvis/når den kommer!
Er jeg virkelig den eneste som ikke er så begeistret for disse filmene?
Jeg er sikkelig fan av bøkene, men jeg synes ikke filmene klarer å komme opp til det samme spenningsnivået.

Heh, regner med at de snart også kommer med enda et dvd-sett, hvor man får alle 3 filmene i en eller annen samlet eske.
Pseudo: Har aldri vært begeistret for noen av dem, men jeg har brukt 200 kroner på kino for å se dem. Filmene suger, men hypen får deg inn i kinosalen allikevel. Gøy!
Jeg synes filmene suger, men liker bøkene,
Peter Jackson har jo fått det hele til å bli en homsekavalkade.

Jeg har ikke brukt ei krone på det til nå :-)