Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1567
Hei

Har nettopp sett gjennom alle episodene av Ross Kemp i Afghanistan og lurer på om noen kan anbefale lignende serier/dokumentarer?
Liker å se det så ekte som mulig. Ikke noen dokumentarer hvorfor opiumsvalmuer er med på å finansiere krigen og slikt. Sett det meste av Ross kemp og liker fyren.

Disse seriene/dokumentarene skal helst være nye. Er ikke på jakt etter ting fra 2.Verdenskrig og slikt, mest fra nyere tid
Sist endret av Nath; 9. juli 2010 kl. 20:50.
Kanskje Generation Kill
Sist endret av Sarcgasm; 9. juli 2010 kl. 21:00.
Sitat av Sarcgasm Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Er vel ikke akkurat en dokumentar det, men den er basert på virkelige hendelser og er en knakandes god TV-serie.
Sitat av Kirie Vis innlegg
Har nettopp sett gjennom alle episodene av Ross Kemp i Afghanistan og lurer på om noen kan anbefale lignende serier/dokumentarer?
Vis hele sitatet...
Han ber ikke bare om dokumentarer.
Nrk har vist en dokumentarserie som heter Apokalypse, dansk serie om ww2. Er bare "virkelige" bilder fra krigen som her blitt restaurert. Ligger sikkert nett-tv siden deres, mener jeg så det der.

Link til nrk.no nett-tv og Apokalypse: http://www.nrk.no/nett-tv/prosjekt/1548/
link til alle ross kemp i afghanistan? jeg har bare sett de 2 siste av de som gikk på discovery nettopp.
The Fog of War: Eleven Lessons from the Life of Robert S. McNamara (2003)

Er så vidt jeg husker et angivelig kraftig klippet intervju med McNamara.
Nath's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sarcgasm Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Skal sjekke den nærmere ut når jeg kommer hjem. Takker

Sitat av kåreklarlakk Vis innlegg
Nrk har vist en dokumentarserie som heter Apokalypse, dansk serie om ww2. Er bare "virkelige" bilder fra krigen som her blitt restaurert. Ligger sikkert nett-tv siden deres, mener jeg så det der.

Link til nrk.no nett-tv og Apokalypse: http://www.nrk.no/nett-tv/prosjekt/1548/
Vis hele sitatet...
Som nevnt i første post så er jeg ikke på jakt etter ww2 dokumentarer, men bare fra nyere tid. Altså 2000 ++

Sitat av UncleAndy Vis innlegg
link til alle ross kemp i afghanistan? jeg har bare sett de 2 siste av de som gikk på discovery nettopp.
Vis hele sitatet...
Har dessverre bare lastet ned alle fra Bukta. Gadd ikke vente så lenge mellom hver episode de sendte på Discovery.
Sist endret av meitemark; 6. mars 2022 kl. 03:18.
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Hvis jeg ikke tar feil så har vi også Ross Kemp: Return to Afghanistan?