Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 621
Er det normalt med dokumentar/sportsdokumentar på UKM?

Jeg å noen kompiser har tenkt å lage en.
Du må jo for all del ikke spørre om noe er normalt eller ikke. Det kuleste som finnes er jo nettopp noe som _ikke_ er normalt. Du må lage noe nytt og fresht som er orginalt, og som gjør at alle sitter igjen med en WOW følelse. Jeg tror at en dokumentar/sportsdokumentar kunne vært kult, så lenge dere har et godt poeng/budskap og et klart tema.
Hvis dere lager noe som dommerne har sett 10000 ganger før så kommer dere ikke langt. Desverre.

Prøv å lag noe helt awsome!

Lykke til
Namco's Avatar
Trådstarter
Sitat av trauMa Vis innlegg
Du må jo for all del ikke spørre om noe er normalt eller ikke. Det kuleste som finnes er jo nettopp noe som _ikke_ er normalt. Du må lage noe nytt og fresht som er orginalt, og som gjør at alle sitter igjen med en WOW følelse. Jeg tror at en dokumentar/sportsdokumentar kunne vært kult, så lenge dere har et godt poeng/budskap og et klart tema.
Hvis dere lager noe som dommerne har sett 10000 ganger før så kommer dere ikke langt. Desverre.

Prøv å lag noe helt awsome!

Lykke til
Vis hele sitatet...
Har planlagt veldig, blir ikkje noko blue screen å kvite fonts !

å offc, Full HD

Men nokren som veit om det har blitt vist sportsdokumentarar, vi tenker på å lage en mtb dokumentar.
Sist endret av Namco; 21. januar 2010 kl. 17:19.
Det er det som er så fint med UKM, det er ikke noe som er normalt eller ikke. Så lenge du har et talent i noe og det går an å vise det frem, så er du somregel hjertelig velkommen. For et par år siden så var det jo et strippenummer såvidt jeg husker.
Namco's Avatar
Trådstarter
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Det er det som er så fint med UKM, det er ikke noe som er normalt eller ikke. Så lenge du har et talent i noe og det går an å vise det frem, så er du somregel hjertelig velkommen. For et par år siden så var det jo et strippenummer såvidt jeg husker.
Vis hele sitatet...
Sjukt. Men er det stippend som kan vinnast, eller kan der være folk som er ute etter flinke folk innen videoredigering, tenkar litt på skular rundt om i Norge?
Når jeg var med på UKM for lenge siden var det kun stipend man kunne vinne. Det vil si på fylkesfinalen og til slutt landsfinalen. I kommuneforestillingen er det ingen gevinster såvidt jeg vet.

Hvordan det er nå vet jeg ikke helt, men det gjøre sikkert de som styrer med UKM i kommunen din

Angående "talentspeidere" så varierer det såklart. Hvis noen som er interresert i video og slikt får nyssen i at en veldig god videoredigerer(haha?) skal være med på UKM, så er det jo ingen som kan nekte de i å sjekke han/hun ut.
Namco's Avatar
Trådstarter
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Når jeg var med på UKM for lenge siden var det kun stipend man kunne vinne. Det vil si på fylkesfinalen og til slutt landsfinalen. I kommuneforestillingen er det ingen gevinster såvidt jeg vet.

Hvordan det er nå vet jeg ikke helt, men det gjøre sikkert de som styrer med UKM i kommunen din

Angående "talentspeidere" så varierer det såklart. Hvis noen som er interresert i video og slikt får nyssen i at en veldig god videoredigerer(haha?) skal være med på UKM, så er det jo ingen som kan nekte de i å sjekke han/hun ut.
Vis hele sitatet...
Haha. Var nok ''talentspeidere'' eg sikta til. x)

Men ok, takk for svar.