Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1189
Slackware 8.0 er sluppet, noen som har testa det?

www.slackware.com
Har nedlastet det nå, installerer det om et par strakser (eller dager :P)
Noen som kunne tenke seg å brenne en kopi av 8.0 til meg? 100kr i betaling.

Bor i Trondheim, men posten sender jo over hele landet, PM meg for adresse.
Sist endret av Kongen; 7. juli 2001 kl. 04:38.
▼ ... noen uker senere ... ▼
rekylvinyl.no
Slack 8 er rett og slett veldig bra.

de har oppdatert og lagt til den beste softwaren man trenger til linux, alt fungerer som smurt.
men jeg hadde store problemer med å bruke den ferdig komplierte 2.4.5 kernelen som fulgte med, etter noen minutter med internettaktivitet, hand eth0 seg og jeg måtte restarte den. la derfor inn den ferdig komplierte 2.2.19 for så fra der laste den 2.4.7 og kompliere den selv. nå fungerer alt meget bra.
er slack bare med text? eller x windows eller hva det nå het?
Fikk en kamerat til å laste ned slack8, håper bare han gidder å brenne det og sende det ned til meg
rekylvinyl.no
Originally posted by xeqtr
er slack bare med text? eller x windows eller hva det nå het?
Vis hele sitatet...
selvfølgelig kan du kjøre X i slack, det installerers automatisk om du vil.
Kongen: Jupp`s kan sende det jeg... 100 inklusiv frakt rekner jeg med? Så setter bare du cash innpå kontoen min? ( mail for mer info og stesj )

Argus, jeg lasta ned på skolen til farsjan, lol tok meg 4 timer totalt ( 3 cder, install, exp og source cdn ). Men faen, nå som jeg har fått server kassa mi og skal installere, så finner jeg selvfølgelik ikke cdene mine. SVARTN!

Har lett igjennom hele huset. Må tydeligvis ned på skolen og svi ut igjenn fra ISO. (kongen: har det sikkert inne innen slutten av uka, spørst når farsjan kommer hjem)