Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2024
Som tittelen sier, hvilken htc har folk best erfaring med?
Desire HD eller de nye som kommer nå snart.
Skal du ha Android? Gå for LG Optimus 2X, har prøvd den selv og bedre Android telefon får du ikke. God byggekvalitet, filmer i 1080p veldig bra, lagger ikke i det hele tatt, får Android 2.3 oppdatering og den er veldig rask.
Vanlig Desire. Har hørt mye snodige ting om HD edition mtp lagg og treg telefon.
Nexus One! Fikk 2.3 gingerbread for 2 måneder siden på den
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Hva med Xperia Arc?
Ellers så ville jeg nok tatt vanlig Desire eller Desire Z, Desire HD er alt for stor
Sitat av iMoan Vis innlegg
Desire HD eller de nye som kommer nå snart.
Vis hele sitatet...
Når kommer de og hvilken modeller er det snakk om? Link?
Sitat av Chilltrolig Vis innlegg
Når kommer de og hvilken modeller er det snakk om? Link?
Vis hele sitatet...
Ny mobiler pleier å bli lansert rundt slutten av påsken. I dette tilfellet slutten av April.
Sitat av echuz Vis innlegg
Hva med Xperia Arc?
Ellers så ville jeg nok tatt vanlig Desire eller Desire Z, Desire HD er alt for stor
Vis hele sitatet...
Desire Z er jo en elephant! Den er kjempetjukk!
Kjøpte nettopp Samsung Galaxy S i9000, med android 2.2, ekstremt fornøyd! Kraftig, rask og kjører alt uten problemer. Kan sammenligne den med Desire HD, som er til og med en nyere modell. Men visst du venter, kommer det snart en nye modell av denne, og den må jo bare være helt maskin.
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Vanlig Desire. Har hørt mye snodige ting om HD edition mtp lagg og treg telefon.
Vis hele sitatet...
Jeg har Desire HD, og har ikke opplevd noe lagg eller treg telefon. Alt er silky smooth og nice på min telefon ihvertfall.

En dum ting med mobilen er at den er ganske stor, men det venner en seg fort til, og nå kommer jeg nok aldri til å gå tilbake til noe under 4,3"
Batteriet på mobilen er ganske nyeeeh da. Det kan holde i 3-5 dager om du bruker mobilen lite, men jeg må ladde ca. hver 2-3. dag fordi min blir brukt moderat hver dag.
Ellers er det en knall telefon med mange gode spesifikasjoner, og prisen er vel på vei ned nå også da det kommer en ny generasjon 'Droid-telefoner, samt nye HTC-telefoner.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Jeg har Desire HD, og har ikke opplevd noe lagg eller treg telefon. Alt er silky smooth og nice på min telefon ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Som sagt, var det bare noe jeg hørte så skal ikke si noe på det

Jeg bruker vanlig og syns jeg er ganske deilig. Ikke for stor og ikke for liten.

Enig det at batteriet går fort tomt, men jeg merka det hvis jeg skrudde av den trådløs antenna så holdt strømmen seg mye lengre

Android var litt kronglete første dagen, imed jeg var vant til jegphone og dens hjem knapp. Men nå er det null stress
Desire S eller Sony ericson Arc hadde hverfall jeg gått for : )
Desire HD har bedre batteri enn Desire S, hva er egentlig forskjellen der?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Istedet for at dette blir en tråd som kun består av mobilmodeller, så er det jo greit om folk faktisk begrunner valgene med noen linjer med tekst.
HTC Desire HD: Veldig mye ytelse for pengene. 4,3" skjerm kan både være positivt og negtivt.
HTC Desire: Utdatert
HTC Desire S: God ytelse. Relativt dyr i forhold til specs.
HTC Desire Incredible: Dyr i forhold til specs.
HTC Gratia: Billig, men betraktelig svakere enn de andre.


Hvis jeg skulle satt prioritering på hva jeg personlig ville valgt ville det blitt slik:
Desire HD
Desire S
Incredible
Desire
Gratia
Skogenskonge
Skauman's Avatar
Skjønner ikke hvorfor ingen nevner det nye flaggskipet til HTC.

HTC Sensation!

Dual core å alt.

Men den kommer ikke før i juni da.. men tror den er verdt å vente på

Å TS har faktisk skrevet at han vil ha en HTC.

http://www.amobil.no/artikler/htc-fl...tjeneste/93863
Sitat av Skauman Vis innlegg
Skjønner ikke hvorfor ingen nevner det nye flaggskipet til HTC.

HTC Sensation!

Dual core å alt.

Men den kommer ikke før i juni da.. men tror den er verdt å vente på

Å TS har faktisk skrevet at han vil ha en HTC.

http://www.amobil.no/artikler/htc-fl...tjeneste/93863
Vis hele sitatet...
Jeg har erfaring fra flere HTC mobiler, og de er ikke så veldig gode. Byggekvaliteten er så som så, og de er trege med oppdateringer. Har hatt S710 med WinMo, Hero, Desire med Android og nå HD7 med WinPhone7. Er veldig fornøyd med OS'et på den siste, men byggekvaliteten er dårlig. Samme opplevde jeg med de andre telefonene. Jeg har prøvd LG Optimus 2X en del, og byggekvaliteten og helhetsfølelsen på den er mye bedre enn jeg har hatt på alle telefonene jeg har hatt. LG har virkelig kommet med gode mobiler i det siste, så er verdt å ta en titt på de.
Skogenskonge
Skauman's Avatar
Sitat av SemiColon Vis innlegg
Jeg har erfaring fra flere HTC mobiler, og de er ikke så veldig gode. Byggekvaliteten er så som så, og de er trege med oppdateringer. Har hatt S710 med WinMo, Hero, Desire med Android og nå HD7 med WinPhone7. Er veldig fornøyd med OS'et på den siste, men byggekvaliteten er dårlig. Samme opplevde jeg med de andre telefonene. Jeg har prøvd LG Optimus 2X en del, og byggekvaliteten og helhetsfølelsen på den er mye bedre enn jeg har hatt på alle telefonene jeg har hatt. LG har virkelig kommet med gode mobiler i det siste, så er verdt å ta en titt på de.
Vis hele sitatet...
Jeg er enig at s710 ikke var spesielt bra bygd. Men fra Diamond 1 begynte det å bli bra synes jeg. Den var solid! har den fremdeles og den er helt intakt.
Har nå Htc HD2 å jeg synes byggekvaliteten er super! den tåler fint en tur ned mot bakken.
Ikke en ripe i skjermen heller. ikke noe svikt eller knirk.
(Til salgs forresten, PM)

Bror min har Desire HD å den er i samme kvalitet som HD2 synes nå jeg.
Nei jeg ville gått for en HTC.
Sist endret av Skauman; 14. april 2011 kl. 19:42.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av SemiColon Vis innlegg
Jeg har erfaring fra flere HTC mobiler, og de er ikke så veldig gode. Byggekvaliteten er så som så, og de er trege med oppdateringer. Har hatt S710 med WinMo, Hero, Desire med Android og nå HD7 med WinPhone7. Er veldig fornøyd med OS'et på den siste, men byggekvaliteten er dårlig. Samme opplevde jeg med de andre telefonene. Jeg har prøvd LG Optimus 2X en del, og byggekvaliteten og helhetsfølelsen på den er mye bedre enn jeg har hatt på alle telefonene jeg har hatt. LG har virkelig kommet med gode mobiler i det siste, så er verdt å ta en titt på de.
Vis hele sitatet...
LG er vel også så som så med oppdateringer. 2X har vel fått flyttet 2.3-oppgraderingen med noen måneder igjen, når den egentlig skulle være klar samtidig som telefonen kom i salg.
Jeg sier Sony Ericsson Xperia Arc!!!!
Leste nettopp tester om denne på amobil, samt leste litt rundt på diverse forum.
Den får skryt for skjermen, batteritid, design, Kamera, Operativsystem, brukergrensesnitt...
Jeg mener dette er et overlegent valg iforrhold til Iphone, men kan forstå om noen setter denne likt med HTC sine telefoner da de viser seg å være veldig bra...
Prisen kan du finne til ca 4tusen kroner uten abbonement: her

Og testen utført av Amobil kan du finne her

Jeg skal bestille denne NÅH!
At en telefon har Android 2.2 er ingen begrunnelse til å velge en annen tlf. Man kan faktisk oppgradere Android selv, om man setter seg inn i det. Man er ikke nødt til å vente på at eks. HTC skal legge ut oppgradering.