Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 833
Heisann. Jeg har en iPod touch som en kompis jailbreaket for meg i fjor sommer, men nå de siste ukene har WiFi'n bare vært helt surrete. Før hadde jeg 3 streker(fullt signal) på mitt soverom, men nå har jeg 2 streker ca 2 m fra ruteren. Jeg har ikke hatt dette problemet med min telefon med wifi eller noen pc'r. Jeg har også problemer på skolenettet å koble til. Det tar noen ganger 100 år å komme seg på nett med min iPod. Den har virket greit helt til nå, men så ble den senil eller dement.

Noe mystisk har skjedd. Og nei, jeg har aldri lastet ned noe ulovelig på den, jeg kjøper alt! Men hva tror dere kan være feilen? Har wifi antenna blitt borte i cyber space? Og batteriet er dårlig det også. Det tar ca 20-30 min før det er tomt, når det er har vært fulladet og den er på nett.

Takker på forhånd

Mvh
Fredrik
Det første jeg ville gjort er å kjøre en system gjennopprettning (via iTunes). Du må jailbrake den på nytt etter dette.

Om det ikke funger etter det er det sansynligvis en hardware feil med telefonen, og du bør vurdere reperasjon/nytt produkt.
Sitat av elz Vis innlegg
nytt produkt.
Vis hele sitatet...
Hehe, dette tenkte jeg meg ville komme Nei det er ikke aktuelt. Jeg skal ikke betale for en ny dings av eppleskallene. Jeg har en Nokia E71, og den har alt iPoden har(og det iPoden skulle gjerne hatt).
Tror han mente at dersom den er nyere enn fem år, og du ikke har mistet den i bakken ol., så kan du prøve å få den omlevert i butikken om de ikke vil reparere den. Du har jo uansett krav på en av delene i så fall.