Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2753
Hey freaks!
I Desember fikk jeg en HTC Desire som er flittig brukt. Når jeg fikk telefonen la jeg over hundre sanger elns og tok noen bilder og lasta ned noen apps og det fungerte strålende. Men i senere tid har jeg hatt problemer med dette, musikken jeg la inn den gang er der, men jeg får ikke lagt inn noen ny musikk, bildene jeg tok er der også, men når jeg tar et bilde så forsvinner det etter noen timer og når jeg legger apps over på mikro SD kortet så blir de korrupte og slutter å fungere etter noen timer/dager. Så pga. dette mistenker jeg at det er SD kortet som har utviklet en egen vilje.

Noen som har opplevd lignende og har kommet frem til noen løsning?
Noen forslag til hva som kan gjøres?
Du kan koble den til en PC og ta backup av alt du vil ha som ligger på minnekortet. Så kan du gå til instillinger -> SD og telefonminne -> avmonter SD-kort -> Formater SD-kort. Er ikke helt sikker på om det er det menyvalgene heter da jeg har min Desire på engelsk. Men det er noe lunde. Her ikke hatt problemet selv, men tror det vil fungere