Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 991
Se her og her

Denne fyren fikk en telefon samtale fra hans lokale spillforhandler om at han måtte hente sin pre-ordret version av HL2, så det gjorde han

Dette er faen meg for sløvt av spill butikker. Jeg vil også ha HL2! Oh well, får bare vente til jeg ser en rls på Torrentbits/NFOrce
Uansett får du jo ikke spilt spillet, ettersom det må aktiveres på nettet. Dette får du ikke gjort før aktiveringen er "åpnet" av valve..

(ref http://fredag.dagbladet.no/fredag/20...12/414394.html)
Det kommer når det kommer..
Har venta på det lenge, så hva gjør litt mere venting?? hehe..

Kommer nok snart skal du se..

Og selv om noen inkompetente folk i Usa har klart å gi det ut før release datoen, så kommer de nok til å få høre det av valve jah!
Sist endret av Jumbo; 12. november 2004 kl. 20:14.
vidder: Det kan nok bypasses med en crack. Spørsmålet blir hvor tricky det blir å lage
Opprinnelig postet av Waffel
vidder: Det kan nok bypasses med en crack. Spørsmålet blir hvor tricky det blir å lage
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig, men nå er heller ikke det ute.
jeg bestilte hl2 fra cdon.com i dag, og nå så står pakken som klar for levering. virker som de sender det når som helst
men man får jo ikke spilt det før den 16.

ser jo også ut som at det er flere som har fått spillet HL2
Sist endret av molo; 12. november 2004 kl. 20:38.
Noen som vet hva slags hardware man trenger ? :s
hva med å sjekke på half life 2 sine offisielle websider, Montana?
Jeg må si at dette kommer ikke akkurat som et sjokk, vedder på at det ikke kommer ut før vinteren er over.
Det som jeg finner merkelig er at du må aktivere spillet over internet. Tenk om, Gud forby, du ikke har tilgang til internet?
Alle har vel 56k telefonlinje. Man kan sikkert ringe og aktivere det også kan jeg tenke meg.
Ganske fett at det er umulig å selge spillet videre, låne bort, osv..
Men trur dere det er muligt at serveren til valve kommer til og ta kvelden når flere hundre tusen skal aktivere samtidigt? Håper virkeligt de har tenkt på det.
Opprinnelig postet av Freeloader
Men trur dere det er muligt at serveren til valve kommer til og ta kvelden når flere hundre tusen skal aktivere samtidigt? Håper virkeligt de har tenkt på det.
Vis hele sitatet...
Haha, det har de nok tenkt på, ja.

Opprinnelig postet av mongeland
Jeg må si at dette kommer ikke akkurat som et sjokk, vedder på at det ikke kommer ut før vinteren er over.
Vis hele sitatet...
Hva snakker du om? Lest tråden i det hele tatt?
Går vel bra, med tanke på hvordan de takla cs:source.
Da er det bare å glede seg til man får penger, så skal jeg frivillig løpe ned til byen og kjøpe det. .....Eller ta bussen.
Opprinnelig postet av Freeloader
Men trur dere det er muligt at serveren til valve kommer til og ta kvelden når flere hundre tusen skal aktivere samtidigt? Håper virkeligt de har tenkt på det.
Vis hele sitatet...
Ettersom det sikkert ikke tar allverdens båndbredde/cpu å sktivere det tror jeg nok det skal gå fint. Steam har tross alt rundt 30 egne "content servers"...regner med at alle disse kan behandle aktivering.
lynzh's Avatar
Trådstarter
Aktivasjonen kan vel ikke være mer enn Kryptert TEXT overføring, og siden Valve er et stort firma, har de nok satt det opp ganske bra med større servere som tar imot aktiveringen.