Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 831
Hvor kan jeg få tak i nyeste patch til starcraft? sånn at jeg slipper og bruke cd..
Trådstarter
68 0
det der er jo updates og slikt? ikke det jeg trenger...

det jeg trenger er noe som gjør at jeg slipper og bruke cd for og kunne spille..
Trådstarter
68 0
ok, lastet ned crack til v.11b.

hva skal jeg gjøre nå?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Hoho, kult at folk inne her spiller starcraft enda.. kanskje jeg skal slenge meg med å gayme en gang.. jeg har faktisk originalcd liggende
Mange som gamer Starcraft enda, er jo det mest geniale,balanserte strategi spillet som er blitt produsert..
Enig, Starcraft er mye bedre enn feks WC3. Håper Starcraft 2 blir like bra.
For info om hva du skal gjøre med cracken åpner du bare den medfølgende Etellerannet.nfo filen i notepad. Da skal alt stå ganske greit forklart.

Forresten:
Så vidt jeg vet er starcraft et av de eneste spillene der du kun trenger en original cd for å linke 7-8 stykker på det på en linking, helt lovlig. Der har du et firma som virkelig tenker på spillerne!

Starcraft 2 kommer aldri til å bli bedre enn originalen, blir det samme som Red Alert 2 tenker jeg.
Red Alert 2 er genialt da
Starcraft 2 kommer jo da ikke til å kunne samenlignes med Starcraft fordi det er et 3D-Spill å ikke strategi som vanlig Starcarft.

Hehe det er jo normalt at folk spiller starcraft enda.. det er jo et genialt spill.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Tenker dere på Starcraft Ghost eller?

Er det noen som kunna ha pasta ut hvordan registry entryen til starcraft ser ut? har problemer med å installere patchen i wine fordi jeg ikke har InstallPath keyen i registeret...

takker på forhånd