Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1294
For de som husker hvor bra Guildwars var eller har lyst til å se hvor bra det er(forhåpentligvis). Er det nå en åpen preview greie igjen, 3 siste dagene i oktober er det som gjelder. game on, Guildwars eier!

mer info: http://guildwars.com/preview/default.html
Som en gammel MMORPG-fantast kan jeg ikke gjøre annet enn å glede meg. Hva om vi samler noen nFF-folk i en liten gruppe?
Er dette et spill som må kjøpes, eller laster man ned og betaler en månedsavgift?

Har lyst til å være med i den gruppa, der. Har aldri spilt massive-multiplayer før, men jeg har en hel del timer med rpg-spilling bak meg. Pokemon ruler!

Edit: Fuk mi. "The client is avaliable here"...
Det er faktisk 100% gratis. Og det benytter noen utradisjonelle vrier for å få til det hele. Blant annet er det basert på en streaming-teknologi, noe som betyr at det bruker en litt større del av linja di, men krever litt mindre av maskina.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Growl Humbug, Mo/Rang, melder seg til til tjeneste.

Loeve: spillet er jo ikke "gratis"... man må kjøpe spillet, men spilling er gratis (samme som med diablo 2, f.eks.). I betaperioden er det dog åpent for alle...
Dette virker fullstendig genialt. Jeg er helt klart med.

Ulvsblakk står klar, og vil gjøre sitt beste.
Opprinnelig postet av nso
Growl Humbug, Mo/Rang, melder seg til til tjeneste.

Loeve: spillet er jo ikke "gratis"... man må kjøpe spillet, men spilling er gratis (samme som med diablo 2, f.eks.). I betaperioden er det dog åpent for alle...
Vis hele sitatet...
Uff ja, det stemmer. Jeg glemte meg litt (=

Du har vel forresten prøvd det tidligere, sant?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jeg spilte mer eller mindre non-stop under E3, ja
Jeg har et viktig spørsmål: Hvor mye av livet ditt går med til dette spillet? Vil jeg fortsatt være i stand til å ha en jobb og et sosialt liv, eller krever spillets natur at du dediserer mesteparten av fritida di til det?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Spillet kombinerer missionstrukturen i Diablo med massiviteten til EverQuest.
Man trenger ikke å reise i 24 timer for å komme til en ny plass, og missions tar man når man vil..
Gogliostrio Allmekticon / Necro - melder seg til tjeneste

Er klar for å kaste vekk livet mitt på mmorpg spill igjen!

EDIT:
Shit, ved ettertanke så er jeg jo på hytta den helga, shiiiit!
Sist endret av zpn*; 21. oktober 2004 kl. 20:46.
Jeg prøvde det under E3, var ikke så begeistret egentlig, men jeg spilte det ikke mye. Så var jeg til en kompis som hadde spilt det nonstop, så jeg fikk lyst til å prøve det på nytt nå.

Jeg skal bort lørdagskvelden though. Men skal spille fredag og det jeg får tid til på lørdag. Er iallefall det som er planen.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
P4un: det var litt kjipt før man fikk satt seg inn i ting, ja
sugx's Avatar
Trådstarter
Da var sirkuset igang dere... game on!
Jeg er der!

Navn: Phun swordswinger ;P
ehm.. kan noen forklare meg hva det er? noe som diablo?
btw, i am in snart
One of the good guys
2rs1's Avatar
hva?! 29. leste jeg på siden. Er det igang? #%€
*legge inn*

Edit: Hardware failture mens jeg mekker character Noen som har erfaring?
Sist endret av 2rs1; 28. oktober 2004 kl. 18:36.
spillet er i gang, startet vell igår kveld eller no. var inne ved 23:00 tiden i går, synes det vatr ganske kaotisk og springe rundt og prøve desperat og finne seg en gjeng og bli med i. og lastingen fra nettet dems gikk super trekt, men selve spillingen tror jeg er konge, fikk ikke spilt noe serlig i går måtte legge meg tidlig, men i dag skal det nok spilles ja!!
Opprinnelig postet av Judas
spillet er i gang, startet vell igår kveld eller no. var inne ved 23:00 tiden i går, synes det vatr ganske kaotisk og springe rundt og prøve desperat og finne seg en gjeng og bli med i. og lastingen fra nettet dems gikk super trekt, men selve spillingen tror jeg er konge, fikk ikke spilt noe serlig i går måtte legge meg tidlig, men i dag skal det nok spilles ja!!
Vis hele sitatet...
Du huska vel og pusse tennene før du la deg?

Uansett, GW er konge.. Crawl in the dust if you see me and my guild (unless you are level 63 l33tmachine, that is!)..
Loke Thor melder seg til tjeneste.
hehe jeg heter The Pulz der :P
jeg heter Judas Swordslinger
vi må møtes en gang :P
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jeg har ikke dusjet, spist eller drukket siden shiten åpnet... Men jeg er straks level 20 !
MORRO! jeg er kun level 16 jeg
æsj.. nå er moroa over for denne gang... men er det noen som vet hvordan den der pre-order saken funker? får man et passord eller noe i mail med en gang man bestiller som gjør at du kan vere med på beta events fram til relesen av spillet?

Er jo beta event alerede til helga!!