Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  87 4458
kjøpte akkurat CS CZ for og spille CS source beta hææææææææ
Nei det får du ikke, cs:s beta er "avlsuttet".
Det var py :P Anyways, noen som har noen bilder av DoD : S?
Kjører public server (håper jeg) på 84.16.206.21. Blir oppe i natt, troligvis.
Trådstarter
Har fått til cs:source nå, men får ikke til å game online med det, trenger jeg noen patcher for å få til dette ? noen som kan gi direkte link til en download site i såfall ?
http://home.no.net/sagnjdi/emp_css-onl.rar
Virkelig bare jeg som får:
"Unable to get IFileSystem inferface from filesystem factory" ?
Har du lest .nfoen og gjort akkurat slik det står?
luzifer har gitt ut en bedre versjon: http://www.nforce.nl/index.php?m=nfo&id=77164 ... har noen download link? ser ut som at IRC er ganske fult overalt...
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
bedre og bedre fru blom...

Den eneste som var riktig i sammenligninga dems var at Emporio ikke hadde bin/cue release, men så slapp emporio sin to dager før luzifer også liksom... Dessuten er det emporio som har jobba med å cracke CS:S beta v2,v3,v4,v5... They know their shit liksom :P

Men drittkasting er jo vanlig i warezmiljøet så...

Emporio hevder på sin side at luzifer har stjålet crackfixen dems... Noe som ikke forundrer om det er sant, hvorfor cracke noe som er cracka :P
Sist endret av SilverKhan; 9. oktober 2004 kl. 17:20.
Kan noen gi meg en kjapp oppdatering?

cs:s? Er det fullversonen som har kommet nå?
Må jeg ha cd-key? I så fall hvos mye koster dette?
Hvor er det mest effektive stedet å laste ned spillet?
Downloader spillet med 2kb/s rate nå. Det er torrent.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Opprinnelig postet av Ar3z
Kan noen gi meg en kjapp oppdatering?
cs:s? Er det fullversonen som har kommet nå?
Vis hele sitatet...
Ja det er fullversjonen.
Opprinnelig postet av Ar3z
Må jeg ha cd-key? I så fall hvos mye koster dette?
Vis hele sitatet...
Det eksisterer såvidt jeg vet ingen cd-key til CS:S men har du ATI voucher så får du det sammen med half-life2 (hl2 kan du ikke spille enda, men CS:S kan du spille) i tillegg kan du kjøpe det via steam
Opprinnelig postet av Ar3z
Hvor er det mest effektive stedet å laste ned spillet?
Vis hele sitatet...
Jeg lasta ned the fra emporio sin tracker, men den er nede nå, det skal ligge på thepiratebay (en svensk tracker) også, men jeg har ikke vært der
Opprinnelig postet av Ar3z
Downloader spillet med 2kb/s rate nå. Det er torrent.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde ca 500 kb/s på The Pirate Bay sin tracker. Så den kan jeg anbefale..
Counter-Strike.Source.PROPER-LuZiFeR --> stolen.crack / crap / homemade installer / bullshit nfo
Det er jo pirat bay jeg laster ned ifra Har nesten ikke brukt torrent før, går det i det heletatt ann å gjøre noe feil her da? Det er irriterendes å laste opp 13kb/s og laste ned 1kb/s, sånn er situasjonen nå.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Ar3z: mest sannsynlig har du en 784/128 linje eller lignende som tillater enten ca 90kb/s ut eller ca. 13kb/s ut.
Du kan f.eks. bruke netlimiter for å begrense ut og inn farten til ca.9 så vil du få omtrent lik fart inn og ut... (altså 9kb/s)
Ar3z: Sitter du bak router? Gjør du det, søk opp postene på forumet ang. forwarding av porter til bittorrent.
Hvilke porter bruke Bittorent da?
Husker jeg måtte forwarde noen porter når jeg skulle brule DC++

er det bare farwarde som kan være problemet? Eller fins det flere flaskehalser?

Hvordan var det jeg koble til routeren igjen?
Er ikke så mange flere flaskehalser nei.
Tror det er portene 6881-6999 som er bittorrents portrange.
Takk, men hvordan er det jeg kobler til routeren min?

edit: Kom på det nå
da lasta jeg ned med 18kb/s en stund. Så da får jeg tro det er bedre nå.
Har fått det til å funke nå! Kjempegøy!
the pirate bay må ha noe rompetroll på trackerne sine, jeg får kun lik download hastighet som jeg har upload hastighet.
mao, om jeg laster opp i 30 kbs så får jeg "lov" til å download i 30 kbs.. wtf.
noen som vet om en vei rundt dette ?
kjedelig å laste ned så treigt.. og jeg er en flink seeder når jeg er ferdig med fila, holder den oppe i minst 1 døgn.
Den er jo ute på Suprnova.. drittspeed der og men..
Jeg laster ned fra pirat jeg også, ligger på rundt 30kb/s... Men det er da en stor forbedring fra de 3 jeg hadde tidligere. Har aldri brydd meg noe serlig om Bittorrent i og med at det har gått så sakte.

Men det jeg lurer på; Er det noen bittorrent klienter som er raskere enn andre?
Opprinnelig postet av raz
the pirate bay må ha noe rompetroll på trackerne sine, jeg får kun lik download hastighet som jeg har upload hastighet.
mao, om jeg laster opp i 30 kbs så får jeg "lov" til å download i 30 kbs.. wtf.
noen som vet om en vei rundt dette ?
kjedelig å laste ned så treigt.. og jeg er en flink seeder når jeg er ferdig med fila, holder den oppe i minst 1 døgn.
Vis hele sitatet...
Har kanskje noe med at du har adsl. Bruker du all upload raten din cappes download raten din. Kjør btdownloadgui.exe i command prompt og bruk --max_upload_rate parameteret for å sette ned upload raten.
btdownloadgui.exe --max_upload_rate <halvparten av potensiell upload rate i KiloBytes/s> --responsefile <.torrent filen>
Vis hele sitatet...
Opprinnelig postet av Ar3z
Jeg laster ned fra pirat jeg også, ligger på rundt 30kb/s... Men det er da en stor forbedring fra de 3 jeg hadde tidligere. Har aldri brydd meg noe serlig om Bittorrent i og med at det har gått så sakte.

Men det jeg lurer på; Er det noen bittorrent klienter som er raskere enn andre?
Vis hele sitatet...
`

Jeg har Telenor ADSL 2048/256, og jeg har absolutt ingenting imot torrents.

Som oftest når jeg laster fra PirateBay får jeg full speed inn, dvs. at jeg laster på ca. 250kb/s, og jeg har limita uploading på 16kb/s siden jeg er god til å seede etter at jeg er ferdig å laste ned.

Jeg kjører uten router i det hele tatt, og jeg har bare en enkel Norton firewall på PCen. Bruker Azureus som klient.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Ar3z: Er i prinsippet ingen klienter som er raskere enn andre, men hvis du finner en klient som kapper utfarten på 1kb/s og tillater full innfart (trackeren kan også styre dette, og da har du ingenting du skal ha sagt) så vil du oppleve større fart...

Dette er rimelig uetisk mot torrent-prinsippet, om at samledefarten økes ved at alle som laster ned også laster opp...
Til de få her som faktisk har kjøpt spillet... Dere fikk beskjed om Billing adress, greit nokk, City, greit nokk... Men hva skrev dere på state/province?
Opprinnelig postet av ^V|per^^
Til de få her som faktisk har kjøpt spillet... Dere fikk beskjed om Billing adress, greit nokk, City, greit nokk... Men hva skrev dere på state/province?
Vis hele sitatet...
Fylke?
Har alle rede prøvd det... Og det går ikke å la det stå tomt heller.
Drop æ,ø,å.
Æ, ø, å går ikke ann og skrive i det hele tatt.
Opprinnelig postet av hanasand
Den er jo ute på Suprnova.. drittspeed der og men..
Vis hele sitatet...
Drittspeed? Jeg fikk det ned på under to timer.

Noen som har noen glupe forslag på hvordan man skal få frem consolen uten å trykke esc?
Det går å sette input-språket til engelsk, men da har man ikke æøå mer..
ja... i konsolen skriv feks:
bind p "toggleconsole"
Vis hele sitatet...
trur det er riktig skrevet...
Kan jeg bruke Condition zero keyen min til cs:Source ?
Opprinnelig postet av Carl Ottho
Kan jeg bruke Condition zero keyen min til cs:Source ?
Vis hele sitatet...
Nei.
jeg fikk tak i cs:s fra suprnova, men når jeg skal pakke ut filene får jeg spørsmål om å skrive for den krypterte filen!?
er det noen som vet hva jeg skal gjøre?