Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1367
Noen som er interisert i å spille DaoC gratis?
Her er det en bra engelsk server med PvP. Masse morro!
Fallen Realms

Bruksanvisning er på hjemmesiden.

Msg Nalvan (meg) hvis du kommer dere på
Jeg spilte DAoC for 1.5 - 2 år siden, og var veldig fornøyd med det. DEssverre så hadde Everquest mer å tilby på den tiden.

Men vi får se om jeg ikke prøver det på nytt igjen nå!
Det er Bra ;D skal begynne å power lvle 4 nye guild medlemmer etterpå..prøv å kom deg på senere ;D
Jeg skal gjøre det. Vi får se om jeg ikke hopper på i morra
Det er bra..ser deg på imorra
Ja forresten, den trialen man kan laste ned, må man oppgi kredittkort-info hvis man skal laste den ned, eller er det bare hvis du skal spille på offisielle servere?
Nei..jeg tror ikke det..du får vel bare en trial cd-key..som du bruker når du skal patche til 1.69 ..så er det bare å instalerere DAoC Freeshards Launcher. Og finne Fallen Realms serveren..lage en konto..og Vips!
holder meg til SWG jeg...

Muligens ta en rundtur innom WoW når det kommer....
hehe..swg er det første mmorpg som jeg ble fortest lei av..venta på det i 2 år da men var stor skuff syntes jeg menmen...smak og behag ;P
er det mulig å spille DAoC i linux? ;D
hmm..må desverre si at det aner jeg ikke
Hvilken server er mest seriøs og har flest spillere da? Som ikke er PVP. men RVR..
Sist endret av magnarL; 6. september 2004 kl. 16:37.
Nei det vet jeg ikke..men fallen realms har best Ping...de fleste andre serverne har masse lagg. Og fallenrealms er alltid oppe å går..untatt 1-2 timer på torsdags natten. pga server update
Ser ut som jeg må ut med kreditt kort info for å komme inn på den frie trialen(lasta ned fra fileplanet), for no BS, er det noen som vet andre plasser den ligger åpen??

3dit:så ut som jeg kom rundt det med freeshard launcheren, men får "failed to open toa\open.dll" noen tips?? '2hadde seffølgeli lagt den i feil mappe, da startet jeg å det looks sweet, takker for dennar...
3.lagde character å launcha, så klikka det, noen ideer??
4har ver.1.91 da??trykker play loade så klikker det?
DRITTTRÅD!! fikk det forresten til uten å opdatere så den er jo grei, takker for all hjelp...hmpf
Sist endret av Lucif3r; 8. september 2004 kl. 01:30.
haha ok :P..
spiller du på Fallen Realms nå?
prøvde DAoC for lenge sia, men siden jeg spilte everquest på den holdt jeg meg til det :P orkakke å begynne på no nytt, men kan vel kansje teste det nuh :P bare jeg ikke blir så hekta jeg var på EQ så.
får faktisk ikke installert spillet.. av en eller annen merkelig grunn..
Trykker next, til jeg kommer til da den skal koble seg opp til fileplanet. Hva skjer? jo fileplanet åpner seg, og jeg får cd keyen, men spillet trur ikke jeg har fått keyen og vil ikke la seg installeres..
får bare feilmeldingen ->
could not execute external program http:// sia til skiten..
av en eller annen merkelig grunn så måtte jeg sette IE som standar nettleser for at den skulle koble seg til. Men nå dukket et nytt problem opp.. Jeg startet spillet og den brukte en evighet på å oppdatere svineriet, og etter det fant jeg ut at jeg måtte betale for å spille den 7 dagers trial greia. Deretter installerte jeg den freeshare launcheren. Men den virket jo ikke, fikk bare meldingen :


DOLLoader ERROR

Failed to open:
CToA\game.dll

Noen som vet hva som kan være galt?
Du må legge Launcheren i Daoc\launcher\ dir det skal virke.

Jeg er på Irc hvis det ikke virker #ChaoS-guild @ quakenet