Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 697
ok, her er scenarioet:

vil ha et program der jeg kan starte et program/film etc som vises på tv out, og alt er som vanligt på pcn, altså at kun det programmet vises på tvn? finnes dette? hadde vært konga isåfall

ati 9600 kort har jeg.
Tror det er et program som heter TVTool eller noe slikt. Finner det nok på google.com ja!
Har Geforce 4 Ti 4400, men hvis jeg vil ha det kloner jeg ikke skjermen, bare tar tven som en utvidning av den vanlige skjermen min, og drar vinduet over til tven. dermed funker alt som vanlig på den vanlige skjermen min.

Ikke sikkert dette hjalp men jeg prøvde.
Trådstarter
Opprinnelig postet av P4un
Har Geforce 4 Ti 4400, men hvis jeg vil ha det kloner jeg ikke skjermen, bare tar tven som en utvidning av den vanlige skjermen min, og drar vinduet over til tven. dermed funker alt som vanlig på den vanlige skjermen min.

Ikke sikkert dette hjalp men jeg prøvde.
Vis hele sitatet...

tvtool funker ikkem på ati, men det du sa her funker dritbra

bare drar vinduet over og tar fullskjerm så har jeg film på tvn og vanligt på pc

eneste dumme er at enkelte videofiler ikke vises på extra skjerm uten og være hovedskjerm, tror det er divx.
Sist endret av ScoopeX; 20. juni 2004 kl. 05:10.
Dette pleide jeg å løse ved å skru av/minske "hardware acceleration" i windows.

http://www.techsmith.com/products/studio/tutorials/1211.1.asp

Dette fører til at videoen blir dekodet via cpuen og ikke gpuen, noe som kan føre til litt minking i kvalitet(+ økt cpu bruk), men det var ihvertfall den eneste løsningen jeg fant...