Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 890
er ute etter en extern hd til bruk på min bærbare pc, og vil ha en som ikke trenger extern strømforsyning?
har hørt om at til noen så følger det med 2 usb kabler for ekstra strøm ellernoe..

hadde kikket på alu book 3,5 kabinettet til revoltec på 3dfxcool.no , men fant ikke noe om strømforsyning ?
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Du trenger USB eller FireWire powerd disker. Disse er som regel en del treigere enn disker med egen forsyning.
SharQ: men de er smooth som faen . lånte en 40GB 2.5" USB disk for litt siden og kan bare si att det var kjærlighet ved første blikk. Den passet perfekt ned i innerlommen (3.5" pluss psu blir alt for stort), perfekt størrelse. Husker ikke hvor rask den var, men det var helt ok 10 - 15 MB/sec eller.no

Her er en lignende: http://prisguide.hardware.no/vis_pro...oduct_id=18107

Var ikke den jeg lånte, men går ut på det samme..
Trådstarter
det jeg tenkte meg.. størrelsen har kanskje noe og si da og eller? mener, de små bruker jo oftest mindre strøm enn de store diskene?


EDIT:

vis man må helt ned i 40gb, så blir det nok til at jeg kjøper en extern en tror jeg nok, 40gb er ikke mye til og stasje mp3 og filmer osv på
Sist endret av ScoopeX; 9. juni 2004 kl. 00:41.
Trådstarter
Vis hele sitatet...
takker, men var og kjøpte en disk i går, maxtor onetouch easy 200gb.

måtte velge mellom liten uten ekstern strømforsyning eller en stor med ekstern strømforsyning, og valget ble enkelt og greit at jeg prioriterte lagringsplass istedet for mobilitet