Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1332 135471
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Ahhh... da snek man seg til en og en halv times søvn på plassen sin, satser på at man slepper å sove igjen på en stund nå.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
33 dropp innom meg da, hvit hylle, freak-genser, z906-anlegg også videre
Vis hele sitatet...
Free hugs? :3
sov i 3 timer no, faen meg stiv i heile kroppen, sov på tastaturet(+ pute), ikkje særlig å ambefale, minikai5 har sove på dette viset sia 4 elns i natt!
Sitat av Lorenzo Vis innlegg
Free hugs? :3
Vis hele sitatet...
bare hvis du spør pent.

Sitat av geek2win Vis innlegg
Ahh! Er sikkert fordi jeg har delt en god del før TG også. :P Men du kan alltids bare laste opp et par filmer elns, kanskje folk vil like det ^^
Vis hele sitatet...
lasta opp ett spill og en sesong av en serie eller noe sånt, så deler jeg heller noen tb med 1080p-filmer senere når jeg gidder å ordne eksterne disken
kva er serverene eller kva vi kaller det på DC++? bladde litt tilbake, men det gjekk for seint...
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
kva er serverene eller kva vi kaller det på DC++? bladde litt tilbake, men det gjekk for seint...
Vis hele sitatet...
tg13.net
jah.. så var det å finne ut av DC++ og då... stress!!!! korleis uploader eg..?
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
2 Sec, kommer over og viser deg.
har følt meg heilt grønn på alt dei to siste dagene! :S
Fikk 3 timer under stolene, vokna av p2 (?) på øret. Vet ikke om vakta fikla med peltor'n jeg... I så fall er det top 3 mest mindfuckende oppvekninger jeg har hatt noen gang tror jeg.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av vamvam Vis innlegg
Fikk 3 timer under stolene, vokna av p2 (?) på øret. Vet ikke om vakta fikla med peltor'n jeg... I så fall er det top 3 mest mindfuckende oppvekninger jeg har hatt noen gang tror jeg.
Vis hele sitatet...
Lol, våknet selv etter 1 og en halv time til Pachelbel, må si at det å sove til klassisk ikke er en så dårlig idé.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
bare hvis du spør pent.
Vis hele sitatet...
Noe kodeord? Er gutt, but no homo ok.
Sete ? Rad 33.
Sist endret av Lorenzo; 28. mars 2013 kl. 08:02. Grunn: kodeord ikke kode ord
Hvor er freakrekka(rad 33 og 32) i forhold til dette webkameraet:
http://stillcam.tg13.gathering.org/
????
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Hvor er freakrekka(rad 33 og 32) i forhold til dette webkameraet:
http://stillcam.tg13.gathering.org/
????
Vis hele sitatet...
mitt i på venstre sida ca.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Vi er rett over midtgangen fra scenen.
er forsåvidt berre å følge oppmerkningane, så ser du rekke 32/33, og då er det rett inn der.
Sitat av Pyromannn Vis innlegg
Yes! Skal sikre meg soveplass på tribuna ganske tidlig idag!
Vis hele sitatet...
Tror jeg skal gjøre det samme. Var stappfullt i hele skipet i 5-tiden.

Sitat av R0flcopter Vis innlegg
sov i 3 timer no, faen meg stiv i heile kroppen, sov på tastaturet(+ pute), ikkje særlig å ambefale, minikai5 har sove på dette viset sia 4 elns i natt!
Vis hele sitatet...
Nja, tror han begynte en god stund før det
Sitat av Sinken Vis innlegg
Tror jeg skal gjøre det samme. Var stappfullt i hele skipet i 5-tiden.
Vis hele sitatet...
er jo berre å sove på "standplass", trenger ikkje mykje søvn heller, så lenge du får i det mat og drikke, samt tar eit par spasertura rundt om i skipet

fekk endelig testa ts500 på komplett standen, gassa med clutchen, og bremsa med bremsa, og girspakene funka ikkje, heil håplaust...
gjennom natten har circa 18 personer blitt sendt veekk fra forran trappen opp til security. hva er det folk tror, security må ha bllitt drittlei, men ikke bare det, men de som ble bedt om å flytte seg diskuterte ofte med dem også. De hadde kanksje ikke så mye system , men å legge seg forran trappen ned fra security er bare brainless tankegang
Noen som har noe ide om hva som skjedde med den personen som ble frakta ut på båra igår/natt? :S
Sitat av HRawesome Vis innlegg
Noen som har noe ide om hva som skjedde med den personen som ble frakta ut på båra igår/natt? :S
Vis hele sitatet...
lurte på dette eg og..

er det nokre plassar i skipet der ein kan få friskt vatn? er vatnet i springen ok å drikke, eller smaker det hest og kjærre?
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
lurte på dette eg og..

er det nokre plassar i skipet der ein kan få friskt vatn? er vatnet i springen ok å drikke, eller smaker det hest og kjærre?
Vis hele sitatet...
I fjor var det en sånn kran greie borte ved Dolly Dimpels boden - kaldt og godt vann
Sitat av MBTI Vis innlegg
I fjor var det en sånn kran greie borte ved Dolly Dimpels boden - kaldt og godt vann
Vis hele sitatet...
i shall check diz out! nokre som veit korleis det er i år?

imsdal har jo stand og trur eg, kanskje eg skal gå bort dit å skjekke...
Sist endret av R0flcopter; 28. mars 2013 kl. 09:45.
Arne spilles nå på rad 20 :P
Ironisk nok sitter begge de to på under 18 som ble tatt for og ha brukt narkotika før, på rad 33-32.

Jaja
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Pyromannn Vis innlegg
Arne spilles nå på rad 20 :P
Vis hele sitatet...
Hadde det ikke vært tredve anlegg mellom freak rekka å rad 20 så hadde kanskje vi og hørt den
Arne rop, anyone?
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Pyromannn Vis innlegg
Arne rop, anyone?
Vis hele sitatet...
Frykter at det blir tammere enn Arne ropet vi prøvde oss på i 2 tia i natt (hvis det var i 2 tia :P)

EDIT: Men hvis jeg hører Arne, så blir jeg med
Sist endret av 8bit; 28. mars 2013 kl. 09:58.
Åssen sete og rad sitter du på egentlig? :P
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Freak rekka, rad 32, sete unknown

EDIT: sitter forøvrig fjære nermest scenen på rad 32.
Sist endret av 8bit; 28. mars 2013 kl. 10:01.
Tenkte å komme bort en tur :P Hvor på rad 32 sitter du da?
Sitat av ExCrack Vis innlegg
Ironisk nok sitter begge de to på under 18 som ble tatt for og ha brukt narkotika før, på rad 33-32.
Jaja
Vis hele sitatet...
Whut? Kilde? Jeg har ikke sett noe politi i løpet av tiden min her (siden onsdag klokka 11AM)? Ei heller står det noe på dagbladet eller vg, så jeg har nok vanskeligheter for å tro deg

Peace
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Whut? Kilde? Jeg har ikke sett noe politi i løpet av tiden min her (siden onsdag klokka 11AM)? Ei heller står det noe på dagbladet eller vg, så jeg har nok vanskeligheter for å tro deg

Peace
Vis hele sitatet...
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10108783

Jeg er en av de to, og jeg kjenner han andre veldig godt såå
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Whut? Kilde? Jeg har ikke sett noe politi i løpet av tiden min her (siden onsdag klokka 11AM)? Ei heller står det noe på dagbladet eller vg, så jeg har nok vanskeligheter for å tro deg

Peace
Vis hele sitatet...
De var her med narkobikje når dere var på butikken i går.

By the way, er det noen som vet når/hvor vi kan få mat med matbiletten?
Sitat av Melcor Vis innlegg
De var her med narkobikje når dere var på butikken i går.

By the way, er det noen som vet når/hvor vi kan få mat med matbiletten?
Vis hele sitatet...
Du har 15 minutter igjen med forkost.
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Whut? Kilde? Jeg har ikke sett noe politi i løpet av tiden min her (siden onsdag klokka 11AM)? Ei heller står det noe på dagbladet eller vg, så jeg har nok vanskeligheter for å tro deg

Peace
Vis hele sitatet...
De var her når vi(jeg) gikk inn i hallen, senere på dagen og på kvelden...
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av ExCrack Vis innlegg
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10108783

Jeg er en av de to, og jeg kjenner han andre veldig godt såå
Vis hele sitatet...
Hva ble straffen din da? Ser at det står at folk ble anmeldt, betyr dette at de får bot etc? Kunne man ha nektet for å pisse hvis man ble markert på ?
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Hva ble straffen din da? Ser at det står at folk ble anmeldt, betyr dette at de får bot etc? Kunne man ha nektet for å pisse hvis man ble markert på ?
Vis hele sitatet...

Man kunne ikke nekte iogmed at politiet er med på og arrangere Tg.

Straffen min ble pissings på Oslo Politihus i 5-8 mnd

Sitter forresten litt borten for freakdelen av r 32, Sitter på Sete 13 med en grønnbag bak stolen, bare å komme å si hei!
Jeg husker ikke
96 8
er det en do i nærheten av skipet? du har jo pissa i buksa før du er fremerst i køen.
Sitat av rexol Vis innlegg
er det en do i nærheten av skipet? du har jo pissa i buksa før du er fremerst i køen.
Vis hele sitatet...
Gå på kafeterian i 2 etg, der er det nesten ikke kø! bedre å gå der en å gå på de andre da det er som oftest lang kø
litt ot, men er det noen snille freaks som kan fortelle meg hvorfor origin storen min er på nederlansk?? : ( har endret språk både i origin og i ea, men hjelper ikke..........
Sitat av RamNit Vis innlegg
litt ot, men er det noen snille freaks som kan fortelle meg hvorfor origin storen min er på nederlansk?? : ( har endret språk både i origin og i ea, men hjelper ikke..........
Vis hele sitatet...
Min var på tysk. Men da jeg entret spillene ble de på norsk
regner med at det er sånn her å, men slitsomt å måtte oversette alt når jeg vil lese om forskjellige spill o.l :/
Sitat av RamNit Vis innlegg
litt ot, men er det noen snille freaks som kan fortelle meg hvorfor origin storen min er på nederlansk?? : ( har endret språk både i origin og i ea, men hjelper ikke..........
Vis hele sitatet...
min var på islandsk....
Kan fortelle de som lurer på om det er vann at det finnes kaldt, rent vann ved standen til Dolly Dimples.
Sitat av Fjøsnissen Vis innlegg
Kan fortelle de som lurer på om det er vann at det finnes kaldt, rent vann ved standen til Dolly Dimples.
Vis hele sitatet...
ah! supert! gadd aldri å løfte meg opp av "god"-stolen :P
Jeg tror jeg kommer til og dø... jeg er trøtt, også ikke trøtt og sånn har det hvert i 4 timer nå. Helt jævelig, klarer ikke spille noe heller
Sitat av ExCrack Vis innlegg
Jeg tror jeg kommer til og dø... jeg er trøtt, også ikke trøtt og sånn har det hvert i 4 timer nå. Helt jævelig, klarer ikke spille noe heller
Vis hele sitatet...
Gå litt rundt, eller ta en handjager
Sitat av Pyromannn Vis innlegg
Gå litt rundt, eller ta en handjager
Vis hele sitatet...
Evt. prøve å sove på en stille plass
Sitat av Julenisse97 Vis innlegg
Evt. prøve å sove på en stille plass
Vis hele sitatet...
Og ta en handjager!


Neida! beste er vell og vente til ikveld eller sove 1-2 timer nå :P