Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  130 13116
Sitat av RainbowDash Vis innlegg
Greit at du har din mening, men for all del, støtter du ho virkelig i å sitte slik å spre det rundt seg på den måten?
Vis hele sitatet...

Selvfølgelig støtter jeg henne. Hvorfor skulle jeg ikke gjort det?
Kanskje på tide du innser hva som skjer.

Håper flere ytrer sine meninger i det åpene rom om galskapen.
Sitat av hypphypp Vis innlegg
Selvfølgelig støtter jeg henne. Hvorfor skulle jeg ikke gjort det?
Kanskje på tide du innser hva som skjer.

Håper flere ytrer sine meninger i det åpene rom om galskapen.
Vis hele sitatet...
Da syntes jeg du er ganske blind hvis du tror at man kan oppføre seg på den måten.

Det er som sagt greit at du mener det, men å ytre seg i det offentlige rom på den måten? Fysj.

Jeg er som jeg har sagt tidligere kritisk til innvandring men det gjør ikke at jeg løper rundt og skriker det ut offentlig.
Sitat av RainbowDash Vis innlegg
Da syntes jeg du er ganske blind hvis du tror at man kan oppføre seg på den måten.

Det er som sagt greit at du mener det, men å ytre seg i det offentlige rom på den måten? Fysj.

Jeg er som jeg har sagt tidligere kritisk til innvandring men det gjør ikke at jeg løper rundt og skriker det ut offentlig.
Vis hele sitatet...

FYSJ, ytringsfrihet FYSJ!
Hva faen?? Skal vi bare holde kjeft om et problem bare fordi det stiller kritiske spørsmål til andres eksistens?
Alternativet er å holde kjeft til samfunnet krasjer totalt.

Desto lengre politikerene unngår å ta tak i dette problemet, desto mer sinne kommer vi til å se. Denne episoden her, samt så drøye episoder som Utøya, er fremprovosert av fraværende innvandringspolitikk og handlingskraft.
Sist endret av Douchebag; 1. desember 2011 kl. 11:13.
Sitat av Douchebag Vis innlegg
FYSJ, ytringsfrihet FYSJ!
Hva faen?? Skal vi bare holde kjeft om et problem bare fordi det stiller kritiske spørsmål til andres eksistens?
Alternativet er å holde kjeft til samfunnet krasjer totalt.

Desto lengre politikerene unngår å ta tak i dette problemet, desto mer sinne kommer vi til å se. Denne episoden her samt så drøye til som Utøya er fremprovosert av fraværende innvandringspolitikk og handlingskraft.
Vis hele sitatet...
Ærlig talt, tror du virkelig det er det jeg mener?

I en saklig diskusjon, så klart mener jeg man skal si det man mener på en ordentlig måte.
Men det er jo noe helt annet enn å sitte på en buss, eller trikk eller hva nå enn det er og rope intet annet enn fornærmelser og dumme utsagn uten hold.

Ser du ikke hva jeg mener?
Sitat av RainbowDash Vis innlegg
Da syntes jeg du er ganske blind hvis du tror at man kan oppføre seg på den måten.

Det er som sagt greit at du mener det, men å ytre seg i det offentlige rom på den måten? Fysj.

Jeg er som jeg har sagt tidligere kritisk til innvandring men det gjør ikke at jeg løper rundt og skriker det ut offentlig.
Vis hele sitatet...

Er jeg blind fordi jeg sier hva jeg mener i et offentlig rom?

Nei, fysj. Alle som ikke liker innvandring burde holde kjeft. Mens dem anti-hvite som forguder dem skal få lov til å rope ut. Klapp igjen'a!

Sier vel nok om deg, du er for feig. Jeg har sagt det her offentlig i 20 år.

I mine øyne er du en feig faen.

Sitat av RainbowDash Vis innlegg
Ærlig talt, tror du virkelig det er det jeg mener?

I en saklig diskusjon, så klart mener jeg man skal si det man mener på en ordentlig måte.
Men det er jo noe helt annet enn å sitte på en buss, eller trikk eller hva nå enn det er og rope intet annet enn fornærmelser og dumme utsagn uten hold.

Ser du ikke hva jeg mener?
Vis hele sitatet...

Skal du ro lengere?

Tror du det er hun som har bedt dem komme til hennes land?
Sitat av hypphypp Vis innlegg
Er jeg blind fordi jeg sier hva jeg mener i et offentlig rom?

Nei, fysj. Alle som ikke liker innvandring burde holde kjeft. Mens dem anti-hvite som forguder dem skal få lov til å rope ut. Klapp igjen'a!

Sier vel nok om deg, du er for feig. Jeg har sagt det her offentlig i 20 år.

I mine øyne er du en feig faen.
Vis hele sitatet...
Syntes du er en smule usaklig nå.

Jeg har ikke sagt at du ikke skal få ytre deg, jeg har sagt at å skrike ut utsagn som ho her gjør er helt idiotisk.

Sålenge du diskuterer på en ordentlig måte og holder deg på et saklig nivå anngående innvandringen så er det helt greit, men holde på slik som ho her og rope ut ting som ikke engang er argumenter for det, det gir jo ingen mening hvis du vil fremme et poeng.

Det eneste ho gjør er å rope nedverdigende ting, det er ikke snakk om en diskusjon på bussen her.
Det er det jeg mener jeg syntes er idiotisk hvis du mener det er greit.

Derimot hvis du sier hva du mener, uten å komme med usakelige utsagn som "Jævla negerne kommer hit og alle gjør helvette for oss fy faen dra tilbake til helvetteshølet deres", da er det helt greit for meg.

Jeg gjør det selv jeg, diskuterer med folk angående mine egne meninger om dette (som jeg sa, jeg er kritisk), men jeg løper da for pokker ikke rundt i byen og roper "PELL DERE HJEM TIL DER DERE KOMMER FRA" i hytt og pine uten mål og mening.
Sist endret av RainbowDash; 1. desember 2011 kl. 11:22.
Sitat av RainbowDash Vis innlegg
Syntes du er en smule usaklig nå.

Jeg har ikke sagt at du ikke skal få ytre deg, jeg har sagt at å skrike ut utsagn som ho her gjør er helt idiotisk.

Sålenge du diskuterer på en ordentlig måte og holder deg på et saklig nivå anngående innvandringen så er det helt greit, men holde på slik som ho her og rope ut ting som ikke engang er argumenter for det, det gir jo ingen mening hvis du vil fremme et poeng.

Det eneste ho gjør er å rope nedverdigende ting, det er ikke snakk om en diskusjon på bussen her.
Det er det jeg mener jeg syntes er idiotisk hvis du mener det er greit.

Derimot hvis du sier hva du mener, uten å komme med usakelige utsagn som "Jævla negerne kommer hit og alle gjør helvette for oss fy faen dra tilbake til helvetteshølet deres", da er det helt greit for meg.

Jeg gjør det selv jeg, diskuterer med folk angående mine egne meninger om dette (som jeg sa, jeg er kritisk), men jeg løper da for pokker ikke rundt i byen og roper "PELL DERE HJEM TIL DER DERE KOMMER FRA" i hytt og pine uten mål og mening.
Vis hele sitatet...

Mener at det er fint at folk tør å stå opp mot den galskapen her jeg.
Husker du hva AUF holdt på med når G(r)iske var leder forresten?
Sitat av hypphypp Vis innlegg
Mener at det er fint at folk tør å stå opp mot den galskapen her jeg.
Husker du hva AUF holdt på med når G(r)iske var leder forresten?
Vis hele sitatet...
Er enig med deg i det, syntes det er fint at folk tør å stå opp, men ikke på den måten.

Hva sikter du til angående Gris?
Sitat av RainbowDash Vis innlegg
Ærlig talt, tror du virkelig det er det jeg mener?

I en saklig diskusjon, så klart mener jeg man skal si det man mener på en ordentlig måte.
Men det er jo noe helt annet enn å sitte på en buss, eller trikk eller hva nå enn det er og rope intet annet enn fornærmelser og dumme utsagn uten hold.

Ser du ikke hva jeg mener?
Vis hele sitatet...

Hadde bare verden vært et saklig diskusjons fora, der logikk og fornuft rådde.... Dessverre er det storsett dominert av korrupsjon og manipulering.


"Det er som sagt greit at du mener det, men å ytre seg i det offentlige rom på den måten? Fysj."

Vi har holdt kjeft for lenge, det er på tide at folket sier hva de mener og ikke lar politikere styre utifra en visjon om hvordan samfunnet "fungerer".

Dette handler ikke om rasisme, men å vise politikierene at dette ikke funker.
Yttringsfrihet, men kun hvis det ikke fornærmer noen.
http://www.fmi.no/

Vi arbeider for en lovgivning og en praksis som sikrer at Norge forblir en enhetlig nasjonal stat med basis i vår norske og kristne kulturarv og folkets historiske fellesskap.

Folkebevegelsen Mot Innvandring er en tverrpolitisk opplysningsorganisasjon som arbeider for å stoppe den fremmedkulturelle masseinnvandring til Norge.
Det må vært trist å være så dum at en ikke klarer å ytre seg på en skikkelig måte uten hat. Slike idioter synes jeg ikke har noe i dette landet å gjøre, rett og slett fordi de ikke bidrar til noe konstruktivt. De samme personene er gjerne arbeidsledige uten utdanning på bunnen av samfunnet.
Sist endret av henrikxt; 1. desember 2011 kl. 12:01.
Sitat av RainbowDash Vis innlegg
Hvis det postkortet der er ekte, så syntes jeg det er totalt usmakelig.
Syntes også det at de har drevet å høstet sympatistemmer etter hendelsen også er helt på trynet.

For å si det sånn, jeg stemmer ikke AP

Douchebag, såklart, vi har holdt kjeft for lenge men å holde på sånn som ho på bussen hjelper ikke i det hele tatt, det får alle med samme mening til å fremstå som hjernedøde idioter. Ho får ikke fram noe hvis det er det ho vil.
Vis hele sitatet...
Det setter ting i et veldig godt perspektiv for politikerene. Selv om det ikke er fremmede for debatten, så er det fortsatt et tydelig bevis på at ting ikke er så rosenrødt som det ofte males.

Jeg ville nok aldri ytret meg på denne måten, men så ville sannsynligvis denne personen heller aldri ytret seg på et forum..

Jeg støtter ikke "rasisme" av noe slag, men det ser ut til å ha blitt konsekvensen av det multikulturelle samfunnet...
Sitat av Douchebag Vis innlegg
Det setter ting i et veldig godt perspektiv for politikerene. Selv om det ikke er fremmede for debatten, så er det fortsatt et tydelig bevis på at ting ikke er så rosenrødt som det ofte males.

Jeg ville nok aldri ytret meg på denne måten, men så ville sannsynligvis denne personen heller aldri ytret seg på et forum..

Jeg støtter ikke "rasisme" av noe slag, men det ser ut til å ha blitt konsekvensen av det multikulturelle samfunnet...
Vis hele sitatet...
Nå er vi mere på lik bølgelendge ja
Sitat av Tokis Vis innlegg
Sånne norske poteter som deg vil jeg ikke ha i Norge! Vent nå litt... du er jo Norsk? Sånne som deg ødelegger Norge! Kanskje Norge burde utvise deg til Somalia, sånn at du vet hvordan man lever der i Somalia Tror du somaliere kommer til Norge for moro skyld for å leve på trygd og spytte på norske poteter fordi de kaller somaliere neger? Er det tankegangen din om utlendinger?

Så please ikke uttal deg om ting som du har ingen peiling om.
Vis hele sitatet...

Men hva i helvete mann?? Skal vi ofre vårt eget land og kultur for å "redde" noen i et mindre begavet land enn vårt eget?

Tankegangen er fin<3 men hvor realistisk er det at norge redder alle fattige, integrere alle kulturer og har sosialstøtte til alle som trenger det?

Skal vi la de komme helt til de er en majoritet av landet og kulturen vår er byttet ut med khat dyrking og piratvirksomhet langs norskekysten?

"alle skal ha det fint og sånn" god tankegang om du er 14, men i den voksne verden har alt konsekvenser.
Sitat av Xenu Vis innlegg
Hvorfor skal noen lappe til noen som helst? .
Vis hele sitatet...
venstrefolk løser ting på denne måten
Sitat av alanapoli Vis innlegg
venstrefolk løser ting på denne måten
Vis hele sitatet...
Det er jo ganske trangsynt.

Jeg er venstrevridd, men jeg har ikke behov for å lappe til noen med andre meninger enn meg.

Les litt bakover i tråden du.
Sitat av Stratops Vis innlegg
men en er ikke lovpålagt til å verne om medmenneskers følelser.
Vis hele sitatet...
Vel, jeg siterer fra straffeloven:

§ 135a. Den som forsettlig eller grovt uaktsomt offentlig setter frem en diskriminerende eller hatefull ytring, straffes med bøter eller fengsel inntil 3 år. Likt med en offentlig fremsatt ytring, jf. § 7 nr. 2, regnes en ytring når den er satt frem slik at den er egnet til å nå et større antall personer. Som ytring regnes også bruk av symboler. Medvirkning straffes på samme måte.
Med diskriminerende eller hatefull ytring menes det å true eller forhåne noen, eller fremme hat, forfølgelse eller ringeakt overfor noen på grunn av deres
a) hudfarge eller nasjonale eller etniske opprinnelse,
b) religion eller livssyn, eller
c) homofile legning, leveform eller orientering.
Sitat av hypphypp Vis innlegg
http://www.fmi.no/

Vi arbeider for en lovgivning og en praksis som sikrer at Norge forblir en enhetlig nasjonal stat med basis i vår norske og kristne kulturarv og folkets historiske fellesskap.

Folkebevegelsen Mot Innvandring er en tverrpolitisk opplysningsorganisasjon som arbeider for å stoppe den fremmedkulturelle masseinnvandring til Norge.
Vis hele sitatet...
Du skal være rimelig oppegående hvis du faktisk klarer å definere den norske kulturen. Hvem kan fortelle andre om hvilke kultur er rett eller gal?

Hvis faktisk FMI er så oppegående som dere sier, så syntes jeg faktisk at dere skal legge inn en skikkelig definisjon på hva kultur egentlig er og hvem som bestemmer hva som er det norske i samfunnet idag.

På Holmlia er det kanskje utbredt kulturmessig å spise tandorikylling m/ nan og veive med det Pakistanske flagget på 17.Mai.

I Trøndelag er det kanskje utbredt å ta seg en dram på fjellet mens man nyter en solnedgang mens man leser "mellom bakker og berg" høyt.

Jeg kan nevne utallige eksempler, men du skjønner hvor jeg vil. Å definere hva kultur er og hva som egentlig er det norske er nok en vanskelig hvis ikke en umulig oppgave.

Spørsmålet blir da, barn med minoritetsbakgrunn men som er født i Norge. Er de like norske som deg? Eller er det et kriteriet at man må være hvit for å være norsk?
Sist endret av BaJa; 2. desember 2011 kl. 02:36.
Skjer med at folk som diskuterer mot innvandringen ble utestengt? Pass på hva dere sier, dere må holde dere innenfor sosialismens trygge rammer..
Sitat av hypphypp Vis innlegg
Støtter henne fult ut. Hun er en stolt nasjonalist.
Ingen har rett til å innvandere andres land. Var ikke mange hvite der.
Godt folket tør å stå frem med sine meninger om den sinnsyke innvandringen til alle hvite land.
Vis hele sitatet...
Hva syntes du da om alle de hvite i sør-afrika da?

Uansett hvis du mener at en random narkis på trikken er "Folket" så tror jeg du må åpne øynene litt mer.
Sist endret av foxxravin; 4. desember 2011 kl. 16:10.
I mine øyne er ikke dette akseptert oppførsel uansett. Samme hva som er temaet. Jeg synes synd på mennesker som har denne tankegangen, for det viser bare hvor reflektiv personen er. En person i dagens samfunn som ikke klarer å reflektere og holder sitt trangsynte syn uansett hva kan ikke ha det bra med seg selv.
Sitat av hypphypp Vis innlegg
Støtter henne fult ut. Hun er en stolt nasjonalist.
Ingen har rett til å innvandere andres land. Var ikke mange hvite der.
Godt folket tør å stå frem med sine meninger om den sinnsyke innvandringen til alle hvite land.
Vis hele sitatet...

Vel kjøre venn, både england og norge er demokratier, og der har jo felleskapet godtatt innvandringen. Så disse menneskene som bor der er i sin fulle rett til å være der da flesteparten mest sannsynlig er der lovlig og det ikke er noen illegetim invasjon.

Om du skulle fått viljen din hadde vi ikke lenger bodd i et diktatur.

Så du det er like greit å gjøre det beste ut av det, ta imot folk og sørg for at vi alle kan leve godt sammen isteden for å bruke energi på å være sint og bitter for ting som er tullete.
Det finnes et ordtak som sier at "Din frihet ender der andres begynner" noe som i denne sammenhengen ville bety at hu heller kunne holdt det for seg selv istede. Jeg mener også alle skal få si sin egen mening, men for all del tenk igjennom det først før det faktisk går over grensen til å være rasistisk.
^Mener du at hun begrenser friheten til sine medpassasjerer ved å ytre seg?
Sitat av Stratops Vis innlegg
^Mener du at hun begrenser friheten til sine medpassasjerer ved å ytre seg?
Vis hele sitatet...
Nei, men hadde det vært opp til hu så hadde det nok gjort det. Uansett hører ikke diskriminering hjemme i ett samfunn vi lever i dag. Man kan umulig mene at alle skal holde seg til "sine land". Det har aldri vært sånn og kommer aldri til å være sånn.
Sist endret av foxxravin; 5. desember 2011 kl. 16:17.
Det var jo veldig uhøflig av henne å henvende seg direkte til de mørkhudede på trikken, men jeg ser selvsagt heller ikke noe galt i at hun og mange andre stiller seg kritiske til innvandringen. På meg kan det virke som denne damen er litt "ute" fra før av. Jeg har ikke noe problem med å se saken fra hennes perspektiv, der jeg tror frykt og oppgitthet er den utløsende årsaken til de upassende kommentarene hennes. Er det andre her på forumet som av helt ulike årsaker har kjent følelsen av å ha lyst til å skrike ut i offentlighet det man måtte føle inni seg, ja nesten gå litt amok, på grunn av at man føler seg frustrert, redd og ikke minst deprimert? Det tror jeg mange kan ha følt. Sier ikke bastant at det er det som er grunnen i akkurat denne saken, men jeg ser jo veldig godt muligheten for det..

Vårt ego, altså det instinktet som konstant prøver å gagne oss selv og å beskytte oss som menneske på en jordklode full av farer, er jo grunnen til at vi begår handlinger som blir sett på som fulle av hat og ondskap. Bare se på Breivik, egoet hans var pissredd for at muslimer skulle overta landet, noe som i hans vrangforestilling skapte et voldsomt hat og forsvarmodus som igjen førte til disse handlingene vi ser på som ren ondskap. Samme typiske tendensen ser vi jo nettopp her med denne damen på trikken, og alt annet av både små og store saker. Og ikke minst når det kommer til hevn. For jeg ser endel tåpelige kommentarer i denne tråden, slik som: "Får lyst til å slå til den kjerringa der!" og "håper hun dør!". Dere som umiddelbart kjenner en slik følelse i dere når dere leser ubehagelige ting i media, hva med å prøve å kjenne mer på følelsen av kjærlighet til alt og alle, og se at det er grunner til at folk gjør som de gjør?

Jeg er synes også denne uthengingen av henne gjennom media er hårreisende. Noe slikt ødelegger veldig fort et menneskes liv totalt. Men det er vel helt greit så lenge folk får utløp for sin egoistiske hevnlyst? Hva med å heller prøve å hjelpe henne?
En ting er å stille seg kritisk til innvandring, en annen ting er å slenge dritt.
"JÆVLA NEGER! KOM DEG TILBAKE TIL NIGERIA!" Det er ikke å stille seg kritisk. Det er å være et rasistsvin
Sist endret av Anarkorken; 7. desember 2011 kl. 00:17.
1. Det er ikke greit å si det hun sier.

2. Det er ikke greit å publisere det heller.

Hva tror folk vil skje nå? At hun blir snill og grei og melder seg på som frivillig på et asylmottak?
Sitat av Kommunisten Vis innlegg
1. Det er ikke greit å si det hun sier.

2. Det er ikke greit å publisere det heller.

Hva tror folk vil skje nå? At hun blir snill og grei og melder seg på som frivillig på et asylmottak?
Vis hele sitatet...
1. Stemmer

2. Hvorfor ikke?

Vi kan ikke ignorere det der. Det er noe folk må se. Jo fler folk som ser hvor mange som reagerer på det, jo færre vil folk tenke det er greit? Ikke vet jeg. Men jeg syns det er helt ok at dette blir publisert.
Sitat av Anarkorken Vis innlegg
1. Stemmer

2. Hvorfor ikke?

Vi kan ikke ignorere det der. Det er noe folk må se. Jo fler folk som ser hvor mange som reagerer på det, jo færre vil folk tenke det er greit? Ikke vet jeg. Men jeg syns det er helt ok at dette blir publisert.
Vis hele sitatet...
Tror du ikke at den voksende bølgen av kaukasiske mennesker som allerede føler seg truet bare blir styrket når man henger dem ut som de verste menneskene?
eller
Tror du ikke media sverter mennesker med utenlands opprinnelse? Det blir det samme bare omvendt og jeg er i mot begge deler. Syntes det er feil fremgangsmåte spesielt siden noen har lagt ut en video med ansiktet hennes!