Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 3578
Søppel, uansett form/farge/lukt/tilstand/sted, skal i søppelbøtten! Derav navnet søppelbøtte!!

Croyfer: Det er med vilje det da. Gratueler du er første som legger merke til det....
Jeg skal innrømme at jeg kaster småting og div godtepapir osv på bakken. større ting, som flasker osv, kaster jeg i søpla, eller lignende.
Det å kaste søppel på bakken, selv når det er en søppelkasse i nærheten, er dumt.
Sitat av Rakettsau
Det som plager meg mer enn de som kaster på bakken er de som står der og kjefter* på deg fordi du kaster søppel i søppelbøtta deres.
Det er så utrolig lamt
Vis hele sitatet...
Dette hendte med meg for et par uker siden.
Jeg gikk opp en vei, og hadde akkurat drukket opp ei flaske Cola. Jeg bestemte meg for ikke å kaste den fra meg på bakken, derfor gikk jeg til nærmeste søppelkasse for plastavfall og kasta flaska.
Jeg gikk videre, og plutselig ble jeg stoppa av en mann, som visstnok hadde gått bak meg på samme vei. Han spurte hva jeg holdt på med, og jeg sa at jeg kasta flaska mi. Dermed begynner han å si at det ikke er en offentlig søppelkasse, og at jeg heller kunne tatt den med meg hjem eller kastet den i en offentlig søppelkasse. Da sa jeg at jeg valgte heller å kaste den i den søppelkassa framfor å kaste den fra meg på bakken.
Jeg måtte plukke opp flasken min, og når han sa at han er far til en familie på seks, og at den søppelkassa fort blir fylt opp, svarte jeg at en liten Colaflaske vil ikke skade.

Det ble til at han maste noe om folkeskikk, og spurte etter min mors navn, som han påsto at han skulle ringe til. Jeg gikk videre, og jeg ble så provosert at jeg knakk Colaflaska i to på veien.

Faen, selv mora mi ville holdt med meg i denne situasjonen.
Forresten så ringte han aldri heller, jeg som hadde gleda meg sånn..

(Jeg frykter at denne posten blir en del rotete, noe jeg må unnskylde.)
Sitat av Xandu
Tips 2. Svelg tyggegummien, det gjør alltid jeg
Vis hele sitatet...
Vil ikke kalle det for et tips da!
Du vet at menneskene har noe som heter blindtarm? Når du svelger tyggisen går den ned til blindtarmen og blir der. Magesekken kan ikke få løst opp tyggisen så derfor blir den liggende til du evt tar blindtarmen.
It is common knowledge among Canadian children that chewing gum, whether inadvertently or purposefully swallowed, remains in the stomach for 7 years. This notion is not supported in the literature, however, and our experience with esophagoduodenoscopy has failed to detect any example of gum located in a patient's stomach.
Vis hele sitatet...
http://www.cmaj.ca/cgi/content/full/165/12/1587

I used to believe that if you swallowed chewing gum, that it could not be digested, instead, the body deposited the wad of gum into the appendix. Once the appendix became too full of gum, then that person would have to have his appendix removed. I always spit my gum out as a kid, and now I don't even chew gum anymore.
Vis hele sitatet...
http://iusedtobelieve.com/food/chewi...ing_gum_d9.php


Jeg veit ikke jeg ^hunk^ men tar du feil?
Det blir velding stygt når alle kaste tyggisene på bakken, ser tusen slike flekker når du går i byn.. det er ikke særlig pent :O Flasker, det kommer alltid en liten unge, en utlending eller en uteligger å plukker opp