Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 947
Fikk lasta ned alt og spilt litt WoW i går kveld.. :P:P

Men hadde forferdelig dårli ping på omtrent alle serverne, tror jeg hadde best på central time, lå lavest på 140, men ping lå vanligvis mellom 240<-> 330 ..

Spiller på central time test17, og har telenor 2mb, noen som har peiling på en skikkeli god region elr server med good ping?

Og hadde vært skikkeli kult viss nffere samlet seg på en server :P
Opprinnelig postet av CobraM
Ping i dette spillet er ikke veldig farlig. Ligger man under 300-400 skal det gå heeeeelt greit. Husk at det ikke er CS, HL, Halo osv...

Det er et MMORPG. Altså spiller det ikke noen stor rolle om reaksjonstiden er litt svekka.
Vis hele sitatet...
Det er ikke veldig farlig
okey =) Men lurte litt på hvilken ping andre hadde, om jeg hadde dårli linje elr noe sånt.

Har du spilt det, i såfall hvilken ping, og linje har du?
240 ping er perfekt. Ikke vil du få en følelse av at det lagger, og ikke vil du henge igjen eller noe. Man trenger ikke responstid på under 100 millisekund på MMORPG-spill, end of case.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Spiller på Test3 jeg på eastern realm.. merka ikke noe lagg der, spiller som: Dodecahedron om noen er interresert.. orc warlock.
korsen ping har du eastern realm da?
Jeg og Geddi er på Test 2 på Eastern.

Og slutt å mas om pingen, har ingenting å si. På nesten alle Eastern har du samme ping. Du skal være på Eastern uansett, nærmest Norge
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Hvis du var nede i 140ms latency så kan du prise herren.
Latency over dammen er ca 150ms, og det er absolutt ingenting du kan gjøre for å bedre det
ville bare forsikre meg..
Hold deg på eastern timezone serverne, så går det bra. I følge teorien skal de gi deg best ping, siden de ligger nærmest Norge. Men mange som opplever like god ping på central zone. Hold deg for guds skyld unna Mountain og Pasific
hmm. oke.

når serveren kom opp igjen i går kveld etter downtime, så lå jeg stabilt på 180<->200 , det var nice:P
hva får man i ping med ISDN?
Skulle bare si ifra at jeg er på Test 2 nå

Og om du er på ISDN tror jeg du kan gi opp.. Og da er det også highly likely at du ikke engang har installfila på noen år